וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג משטרה בדיון על אלימות "אנרכיסטים": "חצי מהתלונות שהם מגישים - תלונות שווא"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:02

בדיון האשים מפקד ימ"ר יו"ש ארגוני שמאל קיצוני, "שנמצאים בכלל בתל אביב", ומדווחים למשטרה על אלימות פעילי ימין בדרום הר חברון. לטענתו, התנהגות זו יוצרת נזק תדמיתי לישראל. ח"כ סוכות "אי אפשר לנצח במלחמה בלי שנלחמים במי שעושה הכל כדי להפריע לה"

דיון בוועדה העוסקת באלימות "אנרכיסטים" בראשות ח"כ צבי סוכות/ערוץ הכנסת

הדיון בנושא אלימות "אנרכיסטים" ביהודה שומרון החל היום (שלישי) בכנסת, במסגרת ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני אזור יו"ש. את הדיון מוביל יו"ר הוועדה ח"כ מהציונות הדתית, צבי סוכות. במהלכו דיבר מפקד היחידה המרכזית במרחב זה במשטרה, סגן ניצב אבישי מועלם, שטען: "מתחילת המלחמה ישנה עלייה של תלונות מצד פלסטינים ואנרכיסטים. 50 אחוז מהן - תלונות שווא".

"רוב התלונות מכווונת", האשים סנ"צ מועלם, "כאלה של ארגוני שמאל קיצוני, אנרכיסטים, שנמצאים בכלל בתל אביב, ומתקשרים למוקד 100 ומדווחים על אלימות של פעילי ימין בדרום הר חברון. לצערי יש לנו ניידת אחת בגזרה הזאת. התופעה של הפרעה לחיילי צה''ל היא תופעה רחבה".

מפקד היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ש"י במשטרה סגן ניצב אבישי מועלם, 12 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"עליה של תלונות מצד פלסטינים ואנרכיסטים מאז תחילת המלחמה". סנ"צ מועלם בדיון, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

לדבריו, מעשיהם אלה של הארגונים והפעילים מהווים "נזק תדמיתי לכלל מדינת ישראל". הוא אף טען כי המעשים הביאו לסנקציות האמריקניות נגד שבעה מתנחלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ח"כ צבי סוכות בדיון ועדת המשנה של ועדת חו"ב לענייני אזור איו"ש בנושא "פעילות אלימה ומתסיסה של "אנרכיסטים" ביו"ש שמרכז חייהם אינו יו"ש", 12 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ סוכות בדיון, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

ח"כ סוכות אמר בפתח הדיון: "אנחנו נמצאים עדיין בעיצומה של מלחמה קשה. כדי שהניצחון הצבאי יופיע - צריך להסיר את כל מה שמפריע לו. אי אפשר לנצח בלי שנלחמים במי שעושה ככל יכולתו להפריע למלחמה הצודקת שלנו".

הוא האשים, "כל כך הרבה מלל מיותר נאמר בעבר אודות 'אלימות המתנחלים' אבל עוד לא עסקו פה, בבית הזה, עד היום, במי שבאמת מחולל אלימות רבה וקשה ביהודה ושומרון - פעילי שמאל אנרכיסטיים וקיצוניים שנטפלים לחיילי צה"ל ולמתיישבים גיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully