וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת ירדן: "הפלסטינים חוו את 7 באוקטובר 156 פעמים"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 10:41

ראניה, מלכת הממלכה השכנה, כבר ביקרה את ישראל זמן קצר אחרי פרוץ המלחמה. כעת בראיון ל-CNN היא טוענת כי ישראל מבצעת רצח המוני זוחל ברצועה. "הסכסוך לא התחיל ב-7 באוקטובר, שנים של כיבוש והפרת זכויות אדם הביאו למצב הזה. המלחמה תיזכר כחוסר צדק היסטורי"

צה"ל תקף מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון/דובר צהל

"העולם המוסלמי מציין השנה את הרמדאן בלב כבד", אמרה אתמול (שני) ראניה מלכת ירדן לכריסטיאן אמנפור בתוכנית CNN international. המלכה המשיכה ואמרה כי ישראל מונעת מהפלסטינים בעזה מזון, דלק, מקום מגורים, תרופות ומים "וכל מה שנדרש לחיי אדם".

כבר בתחילת המלחמה, מלכת ירדן תקפה את ישראל והגדירה אותה כ"משטר אפרטהייד שכובש, מדכא ומבצע פשעים מתועדים מדי יום נגד פלסטינים". ראניה גם האשימה את העולם המערבי בכך שמחזיק במוסר כפול ו"מסייע להרג פלסטינים".

ראניה האשימה את ישראל בירי לעבר תושבי עזה שמנסים להשיג סיוע הומניטרי. "זה הרג המוני זוחל של נשים וילדים, הרעבה בכוונה תחילה, אסון הומניטרי ביוזמת ישראל. המלחמה שישראל פתחה בעזה תיזכר כחוסר צדק היסטורי. זה הזמן לשכנע את ישראל לעשות את הדבר הנכון".

ראניה מלכת ירדן המלכה. splash
"זה הרג המוני זוחל של נשים וילדים". ראניה מלכת ירדן/splash

"הסכסוך לא התחיל ב-7 באוקטובר", אמרה. "שנים של כיבוש, הרחבת התנחלויות, הפרת זכויות אדם ומעבר על החוק הבינלאומי הביאו אותנו למצב הזה". עוד לדברי מלכת ירדן, מנהיגיה של ישראל מחזיקים את האזרחים במצב של פחד מאיום קיומי "שאינו קיים". היא מסרה שהפתרון האמיתי לבעיה היא סיום הכיבוש.

"עד כמה ש-7 באוקטובר היה מבעית וטראומטי, הוא לא נותן לישראל רשות לבצע פשע מלחמה אחרי פשע מלחמה. ישראל חוותה את 7 באוקטובר, מאז, הפלסטינים חוו 156 כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully