וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כטב"מים של חיזבאללה הושמדו בתקיפה החריגה של צה"ל בבעלבכ

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 10:51

לוואלה! נודע כי התקיפה כוונה למתחם של היחידה האווירית בחיזבאללה, והיא נועדה להציג את השליטה והידע של צה"ל על היעדים הסודיים של ארגון הטרור, ולהרתיע אותו מלהשתמש בהם. בנוסף, גם התשתית העילית שכוללת מחסנים מיוחדים - הושמדה

צה"ל תקף מבנים צבאיים ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון/דובר צהל

התקיפה בבעלבכ אמש (שני) היתה בטווח של 100 קילומטרים מהגבול הישראלי, וכללה פגיעה בתשתית משמעותית של חיזבאללה - כך לפי גורם ביטחוני. לוואלה! נודע כי התקיפה כוונה למתחם של היחידה האווירית בחיזבאללה, וכללה השמדה של כלי טיס לא מאוישים. היא נועדה להציג את השליטה והידע של צה"ל על היעדים הסודיים של ארגון הטרור, ולהרתיע אותו מלהשתמש בהם. בנוסף, גם התשתית העילית שכוללת מחסנים מיוחדים - הושמדה.

לאחר התקיפה צה"ל פרסם כי תקף שני מתחמים של חיזבאללה באזור הבקעא שבעומק המדינה. "המתחמים משויכים לכוח האווירי של חיזבאללה שתכנן והוציא לפועל מתווים שונים אל עבר שטח מדינת ישראל", נמסר. כמו כן נכתב, "התקיפות בוצעו בתגובה להפעלת כלי טיס של חיזבאללה לעבר רמת הגולן במהלך הימים האחרונים".

כוחות צה"ל בתרגול בגבול הצפון. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בתרגול בגבול הצפון/דובר צה"ל

מדובר בתקיפה שנייה הנעשית בעומק לבנון מאז תחילת הלחימה. הפעם הראשונה היתה לפני כשבועיים, גם אז תקף צה"ל יעדים של חיזבאללה בבעלבכ. זו היתה הפעם הראשונה שצה"ל תקף באזור זה בלבנון מאז מלחמת לבנון השנייה ב-2006.

באותה תקיפה אמרו גורמי ביטחון לבנוניים לסוכנות הידיעות רויטרס כי לפחות שני אנשי חיזבאללה נהרגו במהלכה. לאחר מכן, הופעלו אזעקות בכמה ישובים בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully