וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת חשבונות בעולם התחתון: חשד לחיסול עבריין בכיר בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 14:06

גבר בן 40 אותר ללא רוח חיים ברכב בחניון בית העלמין בעיר - וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה. מחקירה ראשונית, מתחזק החשד לחיסול שהתבצע לפני מספר ימים, אולם בשלב זה טרם אומתה באופן ודאי זהותו של הקורבן

בווידאו:זירת מציאת גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

גבר בן 40 אותר הבוקר (שני) ללא רוח חיים ברכב בחניון בית העלמין שבראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותו בזירה. בעקבות הדיווח, כוחות רבים של המשטרה הגיעו לזירת האירוע - ומחקירה ראשונית מתחזק החשד לחיסול שהתבצע לפני מספר ימים על ידי גורמים בעולם התחתון.

זהותו של הקורבן טרם אומתה, שכן עוד לא התקבלה חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, אך מהסתכלות ראשונית עולה שמדובר בעבריין בכיר בארגון פשע.

במסגרת החקירה, אנשי המחלקה לזיהוי פלילי החלו באיסוף ממצאים בזירה, אולם בשלב זה לא אותר כלי נשק במקום. החקירה מתמקדת בשלב זה בשתי שאלות מרכזיות - משך הזמן שעבר מאז שהמנוח איבד את חייו והאם הוא איבד אותם בזירה עצמה. התמונה עשויה להתבהר בזכות חוות דעת פתולוגית של המכון לרפואה משפטית וממצאי המז"פ מהזירה.

המכונית בה נמצאה גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024. ארז הראל
המכונית בה נמצאה גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024/ארז הראל
גופת גבר נמצאה ברכב בחניון בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
גופת גבר נמצאה ברכב בחניון בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024/מד"א, תיעוד מבצעי

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, הגיע לזירה וקיים בה הערכת מצב. במשטרה כי "במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים והמהלכים הפורנזיים לקידום זיהוי ודאי של המנוח - בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל בימ"ר מרכז".

כמו כן, הוסיפו: "חוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים פורנזיים בזירה לבחינת הנסיבות". בתוך כך, פרמדיק במד"א, יוסי רוזנטל, שהוזעק לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully