וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שנות מאסר נגזרו על ראובן ולר שהורשע ברצח שכנו

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 12:23

בנוסף נגזרו על ולר 15 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 258 אלף שקלים למשפחתו של הקורבן, עמוס סער, קב"ט משמר בתי המשפט בירושלים. המקרה אירע לפני 4 שנים, אז התנפל ולר על סער בדקירות סכין בפתח ביתו, עד שמת

16 שנות מאסר נגזרו על ראובן ולר שהורשע ברצח שכנו/דוברות בתי משפט

16 שנות מאסר נגזרו היום (שני) על ראובן הלר, שרצח את שכנו עמוס סער, קב"ט משמר בתי המשפט בירושלים לפני ארבע שנים. בנוסף נגזרו עליו 15 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 258 אלף שקלים למשפחתו של סער.

עם קבלת גזר הדין, מסרו עורכי הדין גלית שוהם ובני ליבסקינד מהפרקליטות כי "עולמה של משפחת סער חרב עליה, כשהמנוח עמוס סער זכרונו לברכה, איש משפחה, אבא לארבעה ילדים, קב"ט בבית המשפט העליון, נרצח על ידי הנאשם, שכנו, בפתח ביתו, באמצעות דקירות סכין רבות.

לרצח קדמו, מסכת הטרדות ואיומים של הנאשם, כלפי המנוח ובני משפחתו. עתרנו לעונש של 21 שנה אך בית המשפט גזר כאמור 16 שנים. נלמד את גזר הדין ונשקול את צעדינו. אנו מחזקים את משפחת המנוח ומקווים שגזר הדין יביא להם מעט מזור".

עמוס סער הנרצח מירושלים. דוברות הרשות השופטת., אתר רשמי
עמוס סער/אתר רשמי, דוברות הרשות השופטת.

על פי כתב האישום שהוגש, החל משנת 2018 נהג ולר לאיים ולהטריד את סער ומשפחתו, כשהוא טען שכלבתם נובחת והדבר מפריע לו. בדצמבר 2019 הצטייד בסכין ממטבחו ויצא לדירתו של סער, שם התנפל עליו כשפתח לו את דלת הכנסה, ודקר אותו שוב ושוב בפלג גופו העליון. סער אף ניסה להשיג עזרה מהשכנים, אולם ולר המשיך לדקרו עד שהתמוטט שותת דם. לבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו של המנוח. מאוחר יותר, מת סער מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully