וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בעפולה: אישה נמצאה ללא רוח חיים בדירה של בן זוגה

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 13:01

בת ה-48 אותרה מתה כשעל גופה סימני אלימות. מלבדה, בדירה נכחו גם בן זוגה ואחיו שהובאו לחקירה במשטרה, ובסיומה נעצרו בחשד למעורבות. שני החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם. האירוע בעפולה מתווסף לשורת מקרי אלימות שאירעו ביומיים האחרונים וגבו את חייהם של 7 בני אדם

החשוד ברצח אשתו בבת ים: בן 83 עם עבר של בעיות נפשיות/מערכת וואלה!

אישה בת 48 נמצאה אמש ללא רוח חיים בבית של בן זוגה, כשעל גופה אותרו סימני אלימות - כך מסרו הבוקר (ראשון) במשטרה. מלבדה, בדירה נכחו גם בן זוגה ואחיו שהובאו לחקירה, שבסיומה הם נעצרו בחשד למעורבות באירוע.

בן הזוג הוא שהתקשר לכוחות ההצלה, שקבעו כאמור את מותה בדירה. ביחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרה פתחו בחקירה, ובשעות הקרובות יובאו שני החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שורת אירועי אלימות ברחבי הארץ שגבתה את חייהם של 7 בני אדם. הזירה בערד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשד לרצח בעפולה מתווסף לשורת אירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ ביומיים האחרונים - וגבו את חייהם של שישה בני אדם ופצעו נוספים.

שני מקרי רצח שונים אירעו ביומיים האחרונים בבאקה אל-גרבייה וגבו את חייהם של שני בני אדם - סעיד קעדאן, בן 63, איש ציבור מוכר בעיר ורסמי אבו מוך, בן 49, שנורה בכביש 61, בכניסה לעיר - לא רחוק מזירת הרצח של קעדאן. בשני המקרים הקורבנות אותרו עם פצעי ירי וללא סימני חיים, וצוותי מד"א קבעו את מותם במקום. כמו כן, המשטרה פתחה בחקירת שני האירועים והדגישה כי הרקע פלילי.

צעיר נוסף נורה למוות אתמול ושני צעירים נוספים נפצעו - בהם אחד במצב קשה, בחילופי אש בירכא. הם קיבלו טיפול רפואי על ידי פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סעיד קעדאן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סעיד קעדאן, איש ציבור מוכר בן 63, נורה בבאקה אל-גרבייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אירוע אלימות נוסף התרחש גם בדרום הארץ שלשום - שני גברים, תושבי הפזורה בשנות ה-30 לחייהם, נורו למוות בתחנת דלק סמוך לערד - בעת שישבו בבית קפה בכניסה לעיר. באירוע הירי, נפצע גבר נוסף באורח בינוני. על פי הדיווחים, השלושה נורו מרכב שחלף במקום וביצע ירי לעבר בית הקפה. במשטרה מסרו כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של שני הגברים בזירת הירי ופינה את הפצוע הנוסף, כשהוא בהכרה מלאה עם פציעות ירי, לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

כמו כן, פטין קזל, תושב מע'אר בן 33, נורה למוות שלשום בשעות הערב סמוך לכניסה ליישוב שבגליל בתחתון. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום איתר אותו במצב אנוש, עם פציעות ירי בגופו, ותוך ביצוע פעולות החייאה פינה אותו למרכז הרפואי צפון פוריה שבטבריה, שם נקבע מותו. במשטרה מסרו שגם הרקע לאירוע הזה הוא פלילי ופתחו בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully