וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו באלימות: רגע לפני שהצביעו בקלפי - תושבי הצפון דקרו זה את זה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 18:38

בכפר כאבול שבצפון אמנם אין צורך בסיבוב שני, אבל הדי הבחירות לא שככו - ומגיעים לבית המשפט. כתבי אישום יוגשו מחר נגד שני קרובי משפחה תושבי המקום, שנעצרו לאחר שפתחו בקטטה סמוך לקלפי. השניים ככל הנראה משתייכים למחנות פוליטיים יריבים

רגע לפני שהצביעו בקלפי: תושבי הצפון דקרו זה את זה/מערכת וואלה!

בשעה זאת נערך ברחבי המדינה סיבוב שני בבחירות המקומיות ברשויות שבהן לא נפלה הכרעה. בכפר כאבול אין צורך בסיבוב שני, אבל הדי הבחירות שנערכו לפני שבועיים לא שככו עדיין ומחר (שני) יהיה לכך המשך בבית המשפט.

נגד שני תושבי המקום, קרובי משפחה, יוגשו מחר כתבי אישום בעבירות אלימות. השניים נעצרו ביום הבחירות אחרי שדקרו זה את זה בכניסה לקלפי בישוב. מחקירת המשטרה עולה כי מועתז היבי, בן 33, הגיע לחצר לבית ספר בכפר בו הוצבה קלפי. מועתז הבחין במקום ביוסוף היבי, בן 41. שני החשודים הם קרובי משפחה, אך ככל הנראה משתייכים לשני מחנות פוליטיים יריבים בכפר. מועתז, שנשא במכנסיו חפץ חד, הסתער לעבר יוסוף ודקר אותו בבטנו. אז התברר שהפצוע עצמו גם כן נשא בכיס מכנסיו חפץ חד ולמרות שנפצע, התרומם ודקר את התוקף בעורפו, ולאחר מכן דקר אותו פעם נוספת גם בידו .

צעיר בן 24 נרצח באשקלון, זירת האירוע, 17 ביוני 2022. מד"א
שני קרובי המשפחה פונו לקבלת טיפול רפואי, למקום הוזעקה משטרה/מד"א

שני הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ולמקום הוזעקה משטרה. מוחמד שנאן, קצין החקירות בתחנת המשטרה בטמרה, אמר כי אחרי ששני החשודים קיבלו טיפול רפואי הם נעצרו. "בינתיים כבר תפסנו את התיעוד שצילמו המצלמות שבחצר בית הספר", מסר. לדבריו, לשני החשודים יש עבר פלילי.

"עצם זה שהם נשאו על גופם סכינים זו כבר עבירה. או שהם מסתובבים ככה בשיגרה או שהצטיידו בסכינים ביום הבחירות עצמו", מסר שנאן, "כמו בכל יום בחירות נערכנו גם ביום הזה למצבים של מתיחות וחיכוכים בין אנשים, ובמקרה הזה אכן החשש התאמת". בעקבות החקירה והממצאים שנאספו, החליטה מחלקת התביעות של המשטרה להגיש מחר כתבי אישום נגד השניים לבית משפט השלום בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully