וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו אברהם אבינו": הרב הפך לאבא בפעם הראשונה - בגיל 88

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 18:18

הסיפור שמרגש את המגזר החרדי: הרב צבי קושלבסקי, ראש ישיבה ידוע בבירה, התבשר הבוקר על לידת בנו הראשון. לפני שש שנים התאלמן מאשתו הראשונה, שעימה לא זכה להביא ילדים, ונישא בשנית - שבוע בלבד לאחר השידוך. תלמידיו קיבלו אותו בשירה אדירה ובריקודים

הרב צבי קושלבסקי, שהפך לראשונה לאבא בגיל 88/י.ק, בחדרי חרדים

הרב צבי קושלבסקי, ראש ישיבה ידוע בירושלים, התבשר הבוקר (ראשון) על לידת בנו הראשון בגיל 88. אשתו מנישואיו השניים, בת כ-56, ילדה היום את הילד בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. "מאז זמן אברהם אבינו לא הייתה לידה היסטורית שכזו", התרגשו באתר חדרי חרדים.

הרב קושלבסקי הגיע הבוקר, כמידי בוקר, ללימוד תורה במוסד בשכונת הר-נוף בירושלים, בראשו הוא עומד. רק שהפעם, התקבל בשירה אדירה וריקודים על ידי תלמידיו. בגיל 88, נולד לרב המוכר ילד ראשון. בכלי התקשורת החרדים דיווחו על הידיעה תחת הכותרת "היסטוריה והתרגשות גדולה בעולם התורה".

לפני שש שנים, לאחר שהתאלמן מאישתו הראשונה, התחתן הרב פעם נוספת, אז היה קושלבסקי בן 82 ואשתו בת 50. החתונה נערכה כשבוע בלבד לאחר ההחלטה על ה"שידוך". במהלך שני נישואיו, טרם זכה הרב קושלבסקי להביא ילדים לעולם. היום, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, נולד בנו הראשון.

באתר החרדי בחדרי חרדים, שבו סיקרו בהרחבה את הידיעה המרעישה, נכתב כי "יש שיאמרו שמזמן אברהם אבינו שזכה לבנו יצחק בגיל 100 לא הייתה לידה היסטורית שכזו", והוסיפו, "כשבנו הבכור יהיה בר מצווה, יציין ראש הישיבה את גיל 101 בלי עין הרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully