וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה 25 מיליון שקלים לרשות לזהות יהודית של אבי מעוז

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 14:51

במשאל טלפוני אישרו השרים את התקציב לרשות שבראשה עומד יו"ר נעם, כדי להבטיח את תמיכתו בתקציב המלחמה המתוקן. 8 מיליון יוקצו "לקידום הלכידות והערבות ההדדית", ו-2 מיליון "לחיזוק הקשר לירושלים". לפיד: "לא למפונים, לא ללוחמים, לא לעסקים. ממשלה שאיבדה את הדרך"

הממשלה אישרה היום (ראשון) במשאל טלפוני הצעת מחליטים להקצאת 25 מיליון שקלים לרשות לזהות יהודית במשרד רה"מ, שבראשה עומד סגן השר אבי מעוז (נעם). זאת, כחלק מההיערכות להעברת תקציב המלחמה המתוקן בהמשך השבוע כדי להבטיח את תמיכתו של מעוז בתקציב. לפני המלחמה, התקציב שהיה אמור לעבור למשרדו של מעוז ב-2024 עמד על כ-165 מיליון שקלים ובעקבות המלחמה הוא הודיע כי יוותר על רוב התקציב ויסתפק בסכום שאושר היום.

בהצעת המחליטים מפורטת הקצאת הכספים לרשות: 8 מיליון שקלים יוקצו לקידום הלכידות והערבות ההדדית וחיזוק רוח ההתנדבות, 6 מיליון שקלים להסברה ופרסום, 2 מיליון שקלים לתפעול והוצאות שכר, 2 מיליון שקלים לחיזוק הקשר לירושלים, מיליון וחצי שקלים להקמת מוקד פניות ציבור, 3 מיליון שקלים לפעילות בנושא זהות לאומית יהודית בנגב ומיליון שקלים למרכז מורשת בגין.

אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
מעוז הודיע כי וויתר על תקציב משרדו בעקבות המלחמה. השר אבי מעוז/ראובן קסטרו

ראש האופוזיציה יאיר לפיד צייץ בתגובה: "הממשלה אישרה כעת 25 מיליון ש"ח למשרד לזהות יהודית של אבי מעוז. לא למפונים, לא ללוחמים, לא לעסקים שקרסו במלחמה. המשרד לזהות יהודית, ממשלה שאיבדה את הדרך".

"זו שערורייה שאפילו בזמן מלחמה הממשלה מתעסקת בהעברת כספים לאדם החשוך והלהט"בופוב ביותר בכנסת ולמשרד המומצא שלו"', אמרה הילה פאר, יו"ר האגודה למען הלהט"ב. "נראה שלא למדנו כלום. הממשלה שולחת להט"בים להילחם בקרב ולסכן את חייהם ובאותו זמן מעבירה תקציבים למי שעושה קריירה מלהתיר את דמם. לעמוד מאוחדים נגד הפילוג והשנאה זה לא לאפשר ששקל אחד מכספי המיסים של כולנו יוקדש לשנאה ופילוג".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully