וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ן עמישר בן דוד, מהיישוב עלי, נפל בקרב ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 21:41

הקצין, ששירת במיל בעוצבת הקומנדו, נפל בהיתקלות עם מחבלים. הוא הותיר אחריו את רעייתו שלומית ואת 5 ילדיהם. קרוביו סיפרו שהיה מחנך בתיכון והתנדב כנהג אמבולנס. סמוטריץ', בן דודו ספד לו: "איזה איש. איזה כאב. אין מילים". יו"ר עלי הוסיף: "עמישר היה לב של חסד"

פעילות לוחמי שייטת ומגלן בשכונת חמד בעזה/דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום הערב (שבת) כי קצין צה"ל במיל', רס"ן עמישר בן דוד מהיישוב עלי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. עמישר, בן 43, ששירת כמפקד חפ"ק מפקד בעוצבת הקומנדו, נפל במהלך היתקלות עם מחבלים מוקדם יותר היום. הוא הותיר אחריו את רעייתו שלומית ואת חמשת ילדיהם. כמו כן, בצה"ל מסרו כי קצין בעוצבת הקומנדו נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה - ופונה לקבלת טיפול רפואי.

עמישר הוא בן דודו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. השר ספד לו בחשבון ה-X שלו: "בן דודי היקר, עמישר, גיבור ישראל נפל בקרב בעזה. גדלנו יחד. מעט יחסית בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. 'שנר' קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב. אין מילים. על האש משותף בקיץ האחרון. מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה. איש משפחה אהוב".

הלוויתו של בן דוד תתקיים מחר ב-13:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. בישוב עלי הודיעו על מותו של הלוחם וספדו לו: "היישוב מודיע בצער רב על נפילתו של גיבור ישראל עמישר בן דוד בקרב. הודעה על מועד ההלוויה תימסר בהמשך", מסרו.

רס"ן עמישר בן דוד נפל בקרב ברצועת עזה, 09 במרץ 2024. דובר צה"ל
רס"ן עמישר בן דוד נפל בקרב ברצועת עזה, 09 במרץ 2024/דובר צה"ל
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לצד בן דודו רס"ן (מיל') עמישר בן דוד שנפל בקרב ברצועת עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לצד בן דודו רס"ן (מיל') עמישר בן דוד שנפל בקרב ברצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר הישוב עלי, אריאל אלמליח, הוסיף: "עמישר ואני למדנו יחד במכינה הקדם צבאית 'בני דוד' בעלי והבשורה על נפילתו היא סכין בלב. עמישר היה לב של חסד ועזרה לזולת וכיהן שנים רבות כראש צוות המדא של היישוב, נפילתו היא אובדן קשה ליישובינו. משתתפים בצערם של שלומית הילדים וכל משפחת בן דוד, יהי זכרו ברוך".

גם במועצה האזורית בנימין הודיעו על מותו של עמישר: "בקרבות הגבורה בעזה נפל לוחם המילואים עמישר בן דוד הי"ד, תושב היישוב עלי בבנימין. עמישר היה מחנך בתיכון, מתנדב כנהג אמבולנס ואיש חסד למען הציבור בתחומים רבים".

ראש המועצה, ישראל גנץ, הוסיף: "בכניסת השבת קיבלנו את ההודעה המרה על נפילתו של עמישר. לב כולנו עם שלומית היקרה והילדים הרכים. עמישר התגייס בשמחת תורה ומאז כמעט לא היה בבית. הוא שירת בחפ"ק של חטיבת הקומנדו. בזכותו ובזכות חבריו הגיבורים עם ישראל חי. בנימין כולה מחבקת ומחזקת את תושבי עלי ובייחוד את החברים בשכונת היובל. ה' יקום דמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully