וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה חשודים נעצרו במעורבות ברצח הודיה גבאי בחיפה; הרקע לירי: חיסול חשבונות

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 1:00

בין החשודים, מנהל העסק שבו בוצע הירי, תושב עכו בן 29, שככל הידוע הזעיק את המשטרה. ע"פ החשד, מוקדם יותר הגיעו למקום כמה עבריינים שמזוהים עם ארגון פשיעה בצפון כדי לסגור חשבון עם עבריינים אחרים. "אם לא היתה עובדת במועדון, לא היתה נרצחת", טענה שכנתה של גבאי

כתב אישום בפרשת הרצח במגדלי הצעירים: בר אסור בבית המשפט/ארז הראל

הודיה גבאי, בת ה-35 שנרצחה הלילה (שבת), התגוררה עם ילדיה בשתי דירות עמיגור קטנות שחוברו יחדיו, באחד מבניני הרכבת של שכונת בן עמי, בפאתי קרית אתא. ככל הידוע, בעבר היא עבדה בבר-מסעדה שבו החלה לפנות בוקר הקטטה, שהסתיימה בירי הקטלני מחוצה לו. אמש ככל הנראה בילתה במקום עם חברים.

המשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים במעורבות ברצח של גבאי. אחד מהם הוא מנהל העסק, תושב עכו בן 29, שככל הידוע היה מי שהזעיק את המשטרה. על פי החשד, מוקדם יותר הגיעו למקום מספר עבריינים המזוהים עם ארגון פשיעה בצפון כדי לסגור חשבון עם עבריינים אחרים. בתוך המועדון פרצה קטטה ואז נורו יריות מחוצה לו לעבר הכניסה למקום. עם התקדמות חקירת המקרה, מתחזק החשד שהודיה נפגעה מירי שכוון לאדם אחר.

מהירי הזה נפגעה גבאי שככל הנראה ניסתה לצאת החוצה. שניים מהחשודים הובאו הערב לבית משפט השלום בחיפה. השניים האחרים צפויים להיות מובאים בפני שופט מחר.

החשוד השני תושב חיפה בן 44 שקרובת משפחתו היתה המנהלת עד לאחרונה. הוא חשוד בקשירת קשר לפשע ואי מניעת פשע. גם מעצרו הוארך ב-3 ימים. קרובת משפחתו היתה המנהלת במקום עד לאחרונה והכיר היטב את הודיה המנוחה. הוא חדוד באי מניעת פשע וקשירת קשר לפשע. עו"ד אביעד חייט, המייצג אותו, מסר לבית המשפט כי מרשו לא קשור למקרה המצער אף לא לכאורה וכי בדיקה פשוטה תוכיח זאת הלכה למעשה. השופטת האריכה גם את מעצרו של זה רק ב-3 ימים.

הודיה גבאי, הנרצחת בחיפה, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנרצחת הודיה גבאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה מייחסת למנהל המקום השתתפות בקטטה במקום ציבורי, קשירת קשר לפשע ואי מניעת פשע וביקשה את הארכת מעצרו ב-7 ימים. השופטת אלואז זערורה-עבדאלחלים האריכה את מעצרו ב-3 ימים. הסנגור עו"ד תומר נווה המייצג אותו מסר לחשוד נעשה עוול, כי במהלך הקטטה הוא כלל לא היה במקום וכי את התייחסותו לחשדות מסר לבית המשפט. עו"ד אביעד חייט מייצג את העצור השני.

אחת מתושבות השכונה, ששמעה את הבשורה, ספרה לוואלה! בבכי: "זה נורא. היא היתה מאד יפה. לא נראתה בכלל כאמא לחמישה". היא הוסיפה: "היתה עובדת כברמנית. חששתי שיקרה לה משהו, בזמן האחרון אמרתי לאחותי ולבת שלי שהיא בסכנה". לדבריה: "הרבה זמן אני אומרת לה שהיא מתדרדרת. לפני כמה שבועות שברו לה את האוטו, פעמיים. היו משטרה, היו כל מיני טיפוסים. הרגשתי שהיא מאויימת. באתי ליד הרכב, אמרתי לה 'זה לא לעניין'. היא לא אהבה שהערתי לה אבל אני קיבלתי את זה. ניסיתי לעזור לה עם הילדים. היא הביאה שני כלבי פיטבול והרגשתי שהיא הרגישה שהיא צריכה הגנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבניין שבו התגוררה קורבן הרצח הודיה גבאי בקרית אתא. יואב איתיאל
הבניין שבו התגוררה קורבן הרצח הודיה גבאי בקרית אתא/יואב איתיאל

"אם לא היתה עובדת במועדון לא היתה נרצחת. מי שעומד ליד שריפה חוטף גיצים", תושבת השכונה הוסיפה. "מסכנה. לפני כמה ימים ראיתי שחזרה לפנות בוקר כנראה מהעבודה. היה כל כך קר והיא היתה מסכנה. חבל על הילדים".

המשטרה במחוז חוף הביאה היום למעצר של מספר חשודים במעורבות ברצח. מהמשטרה נמסר כי היא תבקש להאריך את מעצרם בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully