וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך ממשיך: רימון רסס הושלך על יד בית מקורבים למשפחת הפשע מוסלי

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 1:43

המשטרה קיבלה דיווח על רימון רסס שהושלך בשכונת הגוש הגדול בתל אביב. זאת, ברקע הסכסוך בין משפחת מוסלי לבין ארגון הפשע של ערן חייא. כעת, עולה חשש מפעולת נקמה נגד חייא. בחודש שעבר, נעצרו שמונה חשודים בנסיון התנקשות בחייו של אלי מוסלי

רימון רסס הושלך סמוך לבית מקורבים למשפחת הפשע מוסלי/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

רימון רסס הושלך אתמול (שישי) בערב בשכונת הגוש הגדול בתל אביב, בה מתגוררים מקורבים למשפחת הפשע מוסלי. זאת, ברקע הסכסוך המתמשך בין משפחת מוסלי ובין ערן חייא. כעת, ישנו חשש מפעולת נקמה.

המשטרה קיבלה אתמול דיווח על רימון רסס שהושלך בשכונה בתל אביב. שוטרים הגיעו אל זירת האירוע ושם אספו ממצאים וראיות. כעת, הערכת המשטרה היא שארגון הפשע של מוסלי יבקש לנקום ולאיים על הארגון של חייא.

זירת דקירה בנתניה, 6 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
רימון רסס הושלך בשכונת הגוש הגדול בתל אביב/דוברות משטרת ישראל

בשבוע האחרון נרשמה עליית מדרגה באירועי האלימות בעקבות הסכסוך הארוך בין ראשי ארגוני הפשיעה והיעדים המוכרים של המשטרה, משפחת מוסלי וערן חייא. לאחר שנים רבות, שבמהלכן הם היו חברים ובני ברית, ויכוח כספי שהתגלע ביניהם הפך למלחמת עבריינים מסוכנת.

הרוחות התלהטו מחדש לאחר שבחודש שעבר שמונה חשודים ניסו להתנקש בחייו של אלי מוסלי באמצעות השלכת מטען חבלה לעבר רכבו בזמן שייסע ברחוב בבוגרשוב. כוחות ימ"ר תל אביב עצרו את החשודים בתום פעולה סמויה ובשבוע שעבר הוגש כתב אישום כנגדם.

באותו אירוע השתמשו החשודים בקטנוע משוכפל, ואחד מהם חבש מסכה על הפנים, ולבש מדי שליח וולט, כדי למנוע את חשיפתו. עוד עלה בחקירה שהחשודים ביצעו מעקבים ותצפיות, והשתמשו באמצעי תקשורת ייחודיים כדי להוציא את החיסול אל הפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי מוסלי. Flash90, פלאש 90
שמונה חשודים נעצרו לאחר שניסו להתנקש בחייו, אלי מוסלי/פלאש 90, Flash90

במשך שנים רבות, היו מוסלי וחייא חברים ובני ברית, אולם ויכוח כספי שהתגלע ביניהם הפך למלחמת עבריינים מסוכנת. "כמו תמיד אצל עבריינים, הסכסוך היה על כסף וכבוד", הסביר תנ"צ בדימוס ניסים דאודי, "אם אתה לוקח את כל הסכסוכים שיש בין עבריינים, זה תמיד על שני הדברים האלה. היו שם טענות על השתלטות על עסקים או שאחד מהצדדים מעל ולא שיתף ברווחים כאלה ואחרים. מכאן נוצר הסכסוך שרק בשנים האחרונות אתה רואה אותו צובר תאוצה מאוד גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully