וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא התחיל את הקטטה: עובד מפעל שדקר למוות את חברו הורשע בגרימת מוות ברשלנות

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 18:56

השופטים התייחסו למהלך התגרה שהתפתחה בין השניים, ולעובדה כי המנוח וחבריו היו אלו שהתחילו אותה. בכתב האישום, יוחסה למורשע עבירה עם עונש מירבי של 20 שנות מאסר, בית המשפט הרשיע אותו בעבירה שתשלח אותו, ככל הנראה, לשלוש שנים בלבד בכלא

פענוח רצח בבאקה אלגרביה: מפקד יל״פ מנשה, רפ״ק דוד גאולה/דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום (חמישי) פה אחד את מוחמד אבו וורד מדיר אל אסד בגרימת מותו ברשלנות של באשר חכראשה, תושב כפר כנא, במהלך תגרה ביניהם במפעל עוף-הגליל לפני כארבע שנים. אבו וורד, שהיה אז בן 21, דקר למוות את חכראשה, במפעל בו עבדו. העונש המירבי על גרימת מוות ברשלנות הוא שלוש שנות מאסר. בכתב האישום יוחסה לנאשם עבירה של רצח באחריות מופחתת שהענישה עליה יכולה להגיע עד 20 שנות מאסר.

זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
זירת המקרה במפעל עוף-הגליל/דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בקריית שמונה. דוברות משטרת ישראל
זירת המקרה במפעל עוף-הגליל/דוברות משטרת ישראל

בהכרעת הדין, התייחסו השופטים למהלך התגרה ולעובדה כי המנוח וחבריו הם אלו שפתחו בתגרה, וכי לנאשם לא הייתה כוונה להרוג את המנוח. הרכב השופטים הוסיף וקבע כי גם לא הוכח בפניו יסוד נפשי של הריגה באדישות או אפילו של קלות דעת, וזיכה את הנאשם מהעבירה שיוחסה לו בכתב האישום וכן קבע שלא ניתן להרשיעו בהמתה בקלות דעת. בנסיבות העניין, ניתן לייחס לנאשם כוונה פלילית מופחתת מסוג רשלנות בלבד ומשכך, הורשע הנאשם בעבירה של גרם מוות ברשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully