וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר גולן קורא להתפקד למפלגת העבודה - אבל לא התפקד בעצמו

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 11:58

חבר הכנסת לשעבר קרא היום פומבית להתפקד למפלגה: "הגיע הזמן שלציבור הגדול והנחוש שלנו יהיה בית פוליטי". אלא שלוואלה! נודע כי גולן לא עשה זאת בעצמו, והוא לא נחשב חבר מפלגת העבודה. גולן לא הכחיש: "אתפקד לאחר שיאושר באופן פורמלי מועד הפריימריז בוועידה"

יאיר גולן בהפגנה נגד הממשלה בקפלן.. ליאור שגב, אתר רשמי
יאיר גולן/אתר רשמי, ליאור שגב

ח"כ לשעבר יאיר גולן קרא היום (חמישי) פומבית להתפקד למפלגת העבודה, אך מקורות במפלגה אמרו לוואלה כי גולן לא התפקד בעצמו, בינתיים. גולן עצמו לא הכחיש בתגובתו ומסר כי "יתפקד למפלגה לאחר שיאושר באופן פורמלי מועד הפריימריז בוועידה", קרי בעוד כמה ימים.

לפי הודעת גולן, "אחרי השנה הקשה בתולדות המדינה ברור היום יותר מתמיד - אסור לנו לעמוד מנגד. אני קורא לכל מי שרואה בעצמו חלק מהמחנה הליברלי - דמוקרטי להתפקד עוד היום למפלגת העבודה וביחד נוביל לאיחוד הגדול שיהווה בית פוליטי לכל אנשי המחנה. המחנה הליברלי- דמוקרטי מתאחד. בשנה האחרונה, יצאנו לרחובות בהמונינו. עצרנו את החיים כדי להיאבק על המדינה. ימים ולילות נלחמנו על הדמוקרטיה. הגיע הזמן שלציבור הגדול והנחוש הזה יהיה בית פוליטי. בית שיהווה בסיס רעיוני לכל אנשי המחנה ובעיקר יאפשר לכולנו לבחור ולהיבחר".

לאחרונה האשים גולן את יו"ר העבודה מרב מיכאלי בכך שהיא כופה פריימריז פנימיים במפלגה ובנוסף מתנגדת לאיחוד מחנה השמאל. גולן אמר כי לאחר שייבחר לתפקיד הוא יוביל איחוד כזה בהקמת מסגרת פוליטית חדשה שתאחד לדבריו את כל "המחנה הליברל-דמוקרטי תחת מותג חדש", כלשונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully