וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד אחת נגד ראשת העיר: ש"ס ואגודת ישראל יתמכו במועמד נגד בלוך בבית שמש

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 7:57

הסיעות, שתמכו בסיבוב הראשון במועמדותו של משה אבוטבול, שלא הצליח להעפיל לסיבוב השני, חתמו על הסכם תמיכה במועמדה של דגל התורה, שמואל גרינברג. בכך שיפרו את סיכוייו לגבור על עליזה בלוך, ראש העיר ב-5 השנים האחרונות

ש"ס ואגודת ישראל חתמו הלילה (חמישי) על הסכמים לתמיכה במועמדותו של שמואל גרינברג לראשות עיריית בית שמש. בכך שיפרו את סיכוייו לנצח בסיבוב השני מול ראש העיר המכהנת עליזה בלוך בבחירות שייערכו ביום ראשון.

שתי הסיעות תמכו בסיבוב הראשון במועמדות של משה אבוטבול, אך זה לא הצליח להשיג את התמיכה הנדרשת כדי לעלות לסיבוב השני. בכך גרינברג הצליח לאחד סביבו את רוב המגזר החרדי בעיר. אחד התנאים לתמיכת ש"ס במועמדותו הוא סעיף לפיו שאר הסיעות החרדיות יתמכו במועמד ש"ס בבחירות לקדנציה הבאה.

עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש. שרון גבאי, אתר רשמי
סיכוייה פוחתים. בלוך/אתר רשמי, שרון גבאי
המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג הצביע, 27 בפברואר 2024. ללא, אתר רשמי
יילך לו בקלות? גרינברג/אתר רשמי, ללא

בלוך, שכיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות, עומדת למבחן ציבורי על כהונה נוספת מול מתחרה חזק במיוחד - שמואל גרינברג, מועמד דגל התורה, שעתה זוכה לתמיכה של יתר הסיעות החרדיות.

בסיבוב הראשון של הבחירות זכה גרינברג ל-35.7% מהקולות, ואילו בלוך השיגה 32.4% מקולות הבוחרים. מועמדה של מפלגת ש"ס, משה אבוטבול, שכיהן בעבר כראש העיר, נשף בעורפה של בלוך עם 31.9% מקולות הבוחרים, ולא עלה לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully