וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מי שהיה מסביבו העריץ אותו": דויד בן ה-21, נפל בקרב בדרום רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 0:10

"הוא היה בן אדם שאהב לחיות, היה לו כיף ורעב לטרוף", סיפר לוואלה! גל, בן דודו של הלוחם. "הוא כל כך אהב את המדינה והיה שלם עם מה שהוא עושה והיה חשוב לו לתרום - הוא היה יפה תואר, אינטליגנט וחכם. דויד הסתכל רק על הדברים המצחיקים, הכיפיים והטובים, זה מי שהיה"

תיעוד מפעילות יחידת עוקץ ברצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (שלישי) כי סמ"ר דויד ששון, בן 21 מגנות הדר, לוחם ביחידת עוקץ שבחטיבת המרום, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בצבא מסרו כי "הודעה נמסרה למשפחתו, צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה". הלוויתו של הלוחם תיערך מחר, בשעה 15:30, בבית העלמין הצבאי בנתניה.

גל, בן דודו של הלוחם דויד ששון, שיתף את וואלה!: "דויד אהב לגלוש. הוא היה כל כך מוכשר, הוא למד תיאטרון בבית הספר. הוא כל כך אינטליגנט וחכם. יפה תואר ואני חושב שהוא בעיקר היה בן אדם שאהב לחיות. היה לו כיף ורעב לטרוף. הוא היה מאוד מחובר למשפחה. הוא כל כך אהב את המדינה והיה שלם עם מה שהוא עושה והיה חשוב לו לתרום ובאמת כל מי שמסביבו העריץ אותו".

"כשהוא יצא לריענון מהלחימה הוא היה מספר לנו רק את הדברים והחוויות המצחיקות", המשיך גל, "הוא דיבר על אנשים שהוא הכיר וזה היה דויד להסתכל על הדברים המצחיקים, הכיפיים והטובים שהיו ומה שהיה קשה הוא הכיל והמשיך הלאה. נפגשנו בסוף שבוע האחרון שהוא יצא כל בני הדודים איתו".

סמ"ר דויד ששון. דובר צה"ל
"הוא היה בן אדם שאהב לחיות, היה לו כיף ורעב לטרוף", הלוחם שנפל בעזה דויד ששון/דובר צה"ל

דניאל שהכיר את דויד והדריך אותו בתנועת הנוער "התנועה החדשה", סיפר עליו בפוסט בפייסבוק: "דויד הלב שבור. הילד הכי יפה שיש מבפנים ומבחוץ, קסם מהלך שאין מי שלא התאהב בך. הלב שלי כואב ועצוב. לפני שבוע בדיוק נפגשנו, ממש שנייה לפני שחזרת לצבא ושיתפת אותי כמה טוב לך ורגוע עם החיוך המקסים שלך. היית אחד החניכים שלי בתנועה שכולם אהבו, לא רק בקבוצה אלא בכל היישוב ובית הספר. הגשמת את עצמך בתיכון ועפת על החיים. אוהב אותך דויד, הלב בוכה".

בדובר צה"ל הוסיפו כי באותו הקרב שבו נפל דויד, שלושה לוחמי חטיבת הקומנדו ושני לוחמי עוקץ נפצעו באורח קשה. לצדם, שבעה לוחמים נוספים נפצעו בדרגות שונות. לוחם קומנדו נוסף נפצע היום קשה בקרב אחר בדרום הרצועה. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

מוקדם יותר, בבית החולים בילינסון מסרו כי הם ממשיכים לטפל בפצועי המלחמה: "במהלך היום פונו לבית החולים חמישה פצועים על ידי מסוק מאזור הלחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully