וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רות תשתתף במרתון על כיסא גלגלים - לזכרו של הקצין שרץ לצידה ונפל בקרבות בבארי

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 21:34

רות בירנבאום, בת 13 המתמודדת עם אפילפסיה ושיתוק מוחין תשתתף, לא בפעם הראשונה, במרתון ירושלים, כשהיא על כיסא גלגלים. השנה המרתון יתקיים לזכרו של סרן שילה (צ'יקו) כהן, שהגיע עם לוחמיו לריצת המרתון של רות בשנה שעברה, ונפל ב-7 באוקטובר בלחימה בבארי

רות בירנבאום, בת 13 מעומר, מתמודדת עם אפילפסיה קשה ושיתוק מוחין, אך זה לא יעצור אותה מלהשתתף גם השנה במרתון ירושלים השבוע (שישי) במקצה ה-42 ק''מ יחד עם אביה רמאון.

רות היא חניכה בבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים, המסייעת ומהווה בית שני למאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית, והיא תשתתף במרתון על מנת לגייס תמיכה למחנות הקיץ של הבית הדרומי של העמותה בעוטף עזה.

בשנה שעברה, לצד רות ואביה רמאון, רצו לצידם במרתון מספר חברים ובני משפחה, שעודדו ותמכו. מי שעוד שמע על משימתה של רות הוא סרן שילה (צ'יקו) כהן, המפקד על צוות לוחמים ביחידת שלדג, שהבין את חשיבות הפרויקט עבור רות והערך המוסף עבור החיילים, ונרתם למשימה למען בית הגלגלים. כהן החליט להביא את כל צוות הלוחמים תחתיו לריצת המרתון עם רות באמצעה של טירונות היחידה. כהן ו'צוות צ'יקו' רצו ודחפו את רמאון ורות לאורך המסלול. ב-7 באוקטובר, סרן כהן יצא מביתו, נלחם במחבלים, ונהרג בקרבות בקיבוץ בארי. השנה יוקדש המרתון לזכרו.

רות תשתתף במרתון ירושלים על כיסא גלגלים. עומרי כספי, אתר רשמי
רות תשתתף במרתון ירושלים על כיסא גלגלים/אתר רשמי, עומרי כספי
רות תשתתף במרתון ירושלים על כיסא גלגלים. עומרי כספי, אתר רשמי
רות תשתתף במרתון ירושלים על כיסא גלגלים/אתר רשמי, עומרי כספי
סגן שילה (צ'יקו) כהן. דובר צה"ל
סרן שילה (צ'יקו) כהן/דובר צה"ל

בסוף המקצה, אותו תבצע רות על כיסא גלגלים בתמיכת ובדחיפת אביה וחבריו, תצעד את 100 המטרים האחרונים בעזרת הליכון ותוכיח לכולנו שהכול אפשרי.

כבר 6 שנים רות משתתפת בפעילויות בבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים, שמשמש עבורה כבית השני. בהודעה שפרסמה בפלטפורמה לגיוס ההמונים Jgive, סיפרה רות כי "שם אני פוגשת ומבלה עם החברים הטובים שלי. וזה מעניק לנו המון שמחה ואושר, שממלאים אותי באנרגיות חיוביות. השיא זה המחנה קיץ של בית הגלגלים, שאנחנו כבר מחכים לו. בשבילנו הוא חוויה משמעותית ובלתי נשכחת".

לדף גיוס התמיכה של רות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully