וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריון שהכה את בן ה-70 חשש ממעצר, אז שלח את אחיו לשלם לו דמי שתיקה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 21:18

סוהייב לואבנה תקף את האדם המבוגר באכזריות בגלל חילופי דברים סתמיים עם בנה של זוגתו. בזמן שהסתתר מהמשטרה, אחיו סאיב, הגיע לבית העסק של בן ה-70 המוכה עם 25 אלף שקלים, ובקשה כי יבטל את התלונה שהגיש. המשטרה הביאה להעמדתו לדין, "נרדוף אותו עד יישפט על שעשה"

מרתיח: תקף קשיש ושילם לו כופר שישתוק/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עבריין אלים הכה קשות גבר בן שבעים בגלל חילופי דברים סתמיים עם בנה של זוגתו. בזמן שהעבריין נמלט והסתתר מפני המשטרה, נשלח אחיו לשלם כסף לגבר המוכה, כדי שהוא יבטל את התלונה.
מסכת האיומים שעבר תושב נוף הגליל, בן שבעים, עולה מכתב האישום שהוגש היום (רביעי) בבית משפט השלום בנצרת על ידי מחלקת התביעות של המשטרה. חומר החקירה גם חושף את האלימות הקשה ואת הניסיון להשתיק את המותקף.

מעובדות כתב האישום עולה כי לפני כחמישה שבועות, הגבר המבוגר ראה ליד החנות שלו שבנוף הגליל ילד בן 9 שמשליך אשפה לפח. הגבר שיבח את הילד על כך שהוא זורק אשפה ובתגובה הילד אמר לו, "סתום את הפה". הגבר השיב - "לך קיבינימט", ולא תיאר לעצמו מה עוד צפוי לו. כעבור כמה דקות הילד שב למקום מלווה בסוהייב לואבנה, בן הזוג של אמו. לואבנה, בן 36 מנצרת, גבר גדול וחזק עם היסטוריה של עבירות אלימות, בעט במבוגר, הכה אותו עם אגרופיו בראשו ובעט בגבו ובראשו.

מרתיח: תקף קשיש ושילם לו כופר שישתוק
06.03.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן ה-70 שיבח ילד על שזרק אשפה לפתח, לא תיאר לעצמו מה עוד צפוי לו. סוהייב לואבנה תוקף את בן ה-70/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חרי מסכת האלימות הקשה הזאת עזב לואבנה את המקום יחד עם הילד. פקד עמיחי רווה, ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה בנוף הגליל אמר שהמותקף פחד להגיש תלונה, אבל כשהמקרה נודע למשטרה החלה מיד חקירה. בית משפט הוציא לתוקף צו מעצר נגד לואבנה, אבל הוא נמלט, ובזמן שהסתתר, הגיע אחיו, סאיב לואבנה, בן 35 מנצרת, לעסק של הגבר שהוכה וביקש ממנו שיחזור מהעדות שמסר במשטרה ומסר לו של 25,000 שקלים בתמורה. אחרי כן, בן ה-70 המותקף הלך לתחנת המשטרה וביקש לבטל את התלונה.

"היה לנו ברור שהוא חושש ולא רוצה להיפגע שוב והבהרנו לו שאנחנו ממשיכים בחקירה בכל מקרה", אמר רווה. "זה מקרה אלימות קשה מאוד וחמור - אדם שתקף ללא רחמים זקן, לא היה ספק שזה תיק שחייב להסתיים במעצר ובכתב אישום. נרדוף אותו עד שייעצר ויישפט על מה שעשה", אמר רווה. על אף שהגבר המותקף חשש לשתף פעולה, המשטרה הוציאה צו ותפסה את המצלמה שבבית העסק שלו.בסרט שהקליטה המצלמה נראית בבירור העברת התשלום מידי אחיו של סוהייב המכה לידי המותקף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אחיו של התוקף נראה משלם לגבר בן ה-70 שהותקף. דוברות משטרת ישראל
"היה ברור שהוא חושש, הבהרנו לו שנמשיך בחקירה בכל מקרה". אחיו של התוקף נראה משלם לגבר בן ה-70 שהותקף/דוברות משטרת ישראל

בהמשך, סוהייב נעצר בדירה ששייכת לאחיו, הוא מואשם בעבירות תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש ושיבוש מהלכי משפט. אחיו של סוהייב, ששכנע את המותקף לבטל את התלונה, מואשם בעבירת הדחה באיומים ובכוח. "אנחנו נתקלים בהרבה תיקים חמורים, אבל מיד היה ברור לנו כמה גבוהה החשיבות של התיק הזה. כולנו תקווה היא שהשופטים יראו גם כן את החומרה הגדולה ושהנאשמים יקבלו את העונשים המרביים. מי שעושה מעשים כאלה צריך לדעת שהוא לא ימלט מאימת הדין", אמר רווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully