וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן סמוי הפליל 30 חשודים בסחר באמל"ח וסמים בלוד

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 8:47

בתום שנה של חקירה שבה הופעל הסוכן, בלשי היחידה המרכזית פשטו על מתחמים גם במזרח ירושלים והפזורה. בהמשך היום, יובאו החשודים לדיון בביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרם. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון: "ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל מי שיעז למכור אמל"ח"

בעזרת סוכן סמוי: המשטרה עצרה עשרות חשודים בסחר בכלי נשק וסמים/דוברות המשטרה

ימ"ר מרכז עצרה הלילה (רביעי) בתום הפעלה של סוכן סמוי בעיר לוד, לסיכול הפשיעה ברחוב הערבי, כ-30 חשודים בסחר בכלי נשק וסמים ברחבי הארץ. היחידה הפעילה את הסוכן בשנה האחרונה לסיכול הסחר והשימוש באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים תוך מיקוד בלוד.

הבוקר, עם מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי ובהתאם לממצאיה, פשטו בלשי היחידה עם לוחמי יס"מ, היחידה הטקטית והחטיבה לבט"פ במג"ב, על בתיהם של עשרות תושבי לוד, מזרח ירושלים והפזורה, ערכו חיפוש במתחמים ועצרו את החשודים לחקירה במשרדי הימ"ר ברמלה. בכוונת המשטרה להביא אותם בהמשך היום, בהתאם לצורכי החקירה, לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

הסמים שנתפסו אצל החשודים לאחר שמכרו לסוכן סמוי במרכז, 26 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
הסמים שנתפסו אצל החשודים לאחר שמכרו לסוכן סמוי במרכז, 26 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את חוקרי היחידה המרכזית על תוצרי החקירה במאבק המשותף כנגד הפשיעה במגזר וציין בדבריו: "המשטרה מתמודדת עם מגוון משימות לאומיות ובטחוניות בשנה האחרונה כשהמבצע הלילה בו נעצרו עשרות חשודים בחשד לעבירות חמורות, ונוטלים את יכולתם לאיים ולפגוע, הוא מסר חד וברור שיש לנו משטרה חזקה ושוטרים חדורי מטרה עבור הציבור".

עוד הוסיף: "ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל מי שיעז לספק ולמכור אמצעי לחימה בלתי חוקיים לעבריינים, תוך סיכון תושבי הערים רמלה ולוד. מדובר בפרשייה פורצת דרך נוספת מבית היוצר של ימ"ר מרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully