וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על תחנת ההורדה: נהג אוטובוס נדקר בנתיבי איילון

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 20:35

מפרטים ראשונים עולה כי האירוע התרחש על רקע ויכוח שפרץ בין הנהג לאחד הנוסעים, לאחר שזה ירד מהאוטובוס לאחר שפתח את הדלתות בעצמו - והתבקש על ידי הנהג לחזור. בעקבות כך, דקר החשוד את הנהג ונמלט - כשבהמשך אותר ונעצר. ארגון נהגי האוטובוסים: "אסור שדמם יהיה הפקר"

נהג אוטובוס נדקר בכביש 20, מצבו קל, 5 במרץ 2024/לפי סעיף

נהג אוטובוס נדקר היום (שלישי) ליד צומת חולות שבנתיבי אילון במהלך נסיעה של קו 350 מאשדוד לבני ברק. זאת, על רקע ויכוח שהתפתח בינו לבין אחד הנוסעים, לאחר שזה ירד מהאוטובוס לאחר שפתח את הדלתות בעצמו - והתבקש על ידי הנהג לחזור.

מפרטי האירוע עולה כי טרם המקרה האלים, הבחין הנהג בנוסע שעורר את חשדו באמצע הנסיעה. בתגובה, עצר הנהג בצומת ראשון לציון והזעיק כוחות משטרה. כעבור כמה דקות, ירד החשוד מהאוטובוס לאחר שפתח את הדלתות בעצמו, ובין השניים התפתח ויכוח - שבסופו דקר הנוסע את הנהג בעזרת סכין ונמלט מהמקום. עוד עולה כי החשוד ניסה לדקור את הנהג החזהו, אך הנהג התנגד ונדקר בידו.

הנהג פונה לקבלת טיפול רפואי, ומצבו נכון לשעה זו בינוני. בתום סריקות שהתבצעו באזור בניסיון לאתרו, אותר ונעצר החשוד, תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו.

נהג אוטובוס נדקר בכביש 20, מצבו קל, 5 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
במהלך ויכוח על מקום הורדת נוסע: נהג אוטובוס נדקר בנתיבי איילון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אני מרגיש יותר טוב אבל זה היה אירוע מפחיד מאוד", שיחזר נהג האוטובוס בשיחה עם וואלה!. "הוא עלה לאוטובוס, ותוך כדי שאני נוסע באה נוסעת ואמרה שהוא שמתנהג בצורה חשודה. התקשרתי למשטרה ועצרתי בשוליים של הכביש. תוך כדי שעוד דיברתי עם המשטרה, הוא פתח את הדלת של האוטובוס וירד ממנו. אמרתי לו: לאן אתה הולך? זה מסוכן, ואז יצאתי אחריו וביקשתי שיחזור פנימה", המשיך.

"פתאום הוא הוציא מהמעיל סכין גדולה מאוד וניסה לדקור אותי בחזה. הדפתי את זה עם היד אבל נפצעתי ביד שמאל ונפלתי על הכביש מדמם. אחרי זה הוא ברח בין השיחים ליד שולי הכביש ונעלם", המשיך הנהג הפצוע. "אני עכשיו מרגיש בסדר, אבל מי חשב בכלל שיכול לקרות לי דבר כזה היום. הייתי מציע שבכל אוטובוס יהיה מאבטח. המצב בו נוסעים מתנהגים בצורה אלימה כזו מסכן את החיים שלנו".

"זו לא הפעם הראשונה בה נהגי אוטובוס מותקפים באלימות פיזית ונפצעים קשות", נמסר מטעם ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה. "האוטובוסים הם סמל שלטון ובשל כך מותקפים שוב ושוב. ראוי שכל מי שתוקף את הנהגים יישב מאחורי סורג ובריח. הגיע הזמן לקדם את אבטחת האוטובוסים באופן מיידי - אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully