וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב קריית ביאליק נתפס נוהג בהשפעת סמים - כשברשותו אמל"ח וכסף מזומן

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 14:59

סכינים, אלות, שוקר חשמלי, שכפ"ץ, סמים ואלפי שקלים במזומן אותרו אתמול ברכבו של החשוד בן ה-34, לאחר שנעצר על ידי שוטרים לבדיקה. הוא הובא לחקירה - שבסיומה המשטרה תבחר אם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט

בווידאו: אמלח שנתפס בפשיטה בשפרעם. 28.02.24/דוברות המשטרה

סכינים, אלות, שוקר חשמלי, שכפ"ץ, סמים ואלפי שקלים במזומן - אותרו אתמול (שני) ברכבו של חשוד בן 34 מקריית ביאליק, שנתפס נוהג בהשפעת סמים. שוטרים שפעלו בעיר זיהו את הנהג החשוד, ביקשו ממנו לעצור בצד הדרך, ולאחר בדיקה שחשפה את החשדות נגדו - עצרו אותו לחקירה. עם סיומה, המשטרה עתידה לבקש מבית המשפט השלום בחדרה להאריך את מעצרו של החשוד.

החודש, תושב קרית גת נעצר לחקירה בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים, כשברשותו שכפץ, אלפי שקלים במזומן וסכין - החשוד זומן לשיפוט מהיר ורכבו הושבת.

שוקר חשמלי. ShutterStock
שוקר חשמלי/ShutterStock

מרחב לכיש של המחוז הדרומי ממשיך לממש את התכנית 'חריש עמוק' למאבק במחוללי הפשיעה ואלו המשתייכים אליהם, במטרה לתקוף את אותם עבריינים בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה, על מנת להצר את צעדיהם ולהרחיקם מהציבור.

בתוך כך, בפעילות ממוקדת של שוטרי התנועה במשטרת קרית גת אתמול, עצרו לבדיקה חשוד כבן 19 תושב העיר לאחר שעלה החשד כי נוהג תחת השפעת סמים. בחיפוש שערכו ברכבו אותרו חומר החשוד כסם, שכפץ, סכין ו כ- 6000 ש"ח במזומן שלפי החשד מקורם בעבירות פליליות.

החשוד סירב לבצע בדיקות לאיתור סמים בגופו, דבר שהעלה את החשד כי אכן נהג תחת השפעת סם, והוא הועבר לחקירה שבסיומה זומן לשיפוט מהיר ובשימוע שנערך לו ע"י קצין משטרה רכבו הושבת למשך 30 ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמל"ח
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully