וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בליכוד: רפי קדושים נגד יועצי נתניהו - "מימנו קמפיין נגדי בהרצליה"

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 12:50

יו"ר סניף הליכוד בהרצליה פנה למנכ"ל המפלגה בדרישה לחקור את יונתן אוריך ושרוליק איינהורן, בעקבות פרסום לפיו הם עומדים מאחורי תעמולה אנונימית נגדו בבחירות המקומיות. לטענתו, "מדובר בניגוד עניינים מובהק". קדושים, עבריין לשעבר, נחשב לאיש החזק של הליכוד בהרצליה

בוידאו: שר המשפטים לוין בסוכה של רפי קדושים: "האיש הזה עובד בשביל כולם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר סניף הליכוד בהרצליה, רפי קדושים, פנה היום (שלישי) למנכ"ל הליכוד צורי סיסו בדרישה לבצע חקירה פנימית נגד יונתן אוריך ושרוליק איינהורן, יועציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שתבחן אם השניים עומדים מאחורי קמפיין אנונימי שנוהל נגד קדושים בבחירות המקומיות בהרצליה. לפי פרסום בחדשות 12 אמש, אוריך ואיינהרון שילמו על הפצת סרטונים שליליים אנונימיים בחודשים האחרונים, שביקשו לקשור בין ראש העיר המודח של הרצליה, משה פדלון, לבין קדושים, עבריין לשעבר.

קדושים, שנבחר בשבוע שעבר לכהן כחבר מועצת העירייה מטעם הליכוד, שיגר הבוקר מכתב חריף תחת הכותרת "הפרת אמונים של נותני שירותים ו/או נושאי משרה במפלגה" בו הוא מתייחס לפרסום של עמרי מניב בחדשות 12, "שעל פיו עולה חשד ממשי כי היו אנשים שהם יועצים במפלגה בתמורה (נושאי משרה במפלגה), ששילמו כספים בעבור פרסום והפצה של תעמולת בחירות כנגדי, וזאת באופן אנונימי - במנוגד במישרין לחוק הבחירות (דרכי תעמולה), תשי"ט-1959".

רפי קדושים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפי קדושים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מבלי להזכיר במישרין את שמם של אוריך ואיינהורן, קדושים כותב כי "חמור מכך, לפי הכתבה העיתונאית, מדובר ביועצים במפלגה (המקבלים שכר מהמפלגה), שעבדו וניהלו קמפיין כנגדי וכנגד רשימת המפלגה בבחירות בהרצליה. מדובר בניגוד עניינים מובהק של נושאי משרה במפלגה, שלעניות דעתי, גם מנוגד להתחייבויותיהם בחוזה שבינם לבין המפלגה, עד כדי הפרת אמונים של אותם נושאי משרה כלפי המפלגה וחבריה".

קדושים מזכיר כי לפי חוקת הליכוד, "חל איסור מיוחד הגוזר עונש של הרחקה מהמפלגה, והדברים הם קל וחומר, עת שמדובר על עובד ו/או קבלן ו/או נותן שירותים למפלגה (שגם חייב לה נאמנות מוחלטת)- הפועל ומבצע קמפיין, לכאורה, למען כשלונה של המפלגה בבחירות שברשות המקומית, בניגוד עניינים כה קיצוני וצורם, ועוד לטובתו של מועמד מטעם מפלגת "יש עתיד" המגדף את הליכוד מזה זמן". קדושים מבקש במכתב לבצע חקירה פנימית "ולפעול במלוא חומרת הדין בעניין".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שרוליק איינהורן. בועז ארד, אתר רשמי
שרוליק איינהורן/אתר רשמי, בועז ארד
יונתן אוריך. ראובן קסטרו
יונתן אוריך/ראובן קסטרו

קדושים, שריצה בעבר ארבע תקופות מאסר בגין עבירות הכוללות מעשי אלימות, חטיפה, סחיטה ונכיון צ'קים בשוק האפור אך טוען כי שילם את חובו לחברה, צבר בשנים האחרונות כוח רב בליכוד והפך לאיש החזק של המפלגה בהרצליה עם קבוצת מתפקדים משלו. בשנה שעברה נחשף ב"הארץ" כי אירח בביתו את כל בכירי הליכוד, כולל שר המשפטים יריב לוין, והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם. אוריך ואיינהורן הם שניים מהיועצים הקרובים ביותר של נתניהו - אוריך, שמלווה אותו משנת 2015, משמש כדובר הליכוד, ואיינהורן, בעל משרד ייעוץ פרטי, שימש מנהל קריאיטייב של הליכוד במסעות הבחירות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully