וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנות מאסר בפועל לתושב רחובות שרצח אדם בקטטה ברחוב

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 12:32

לירן מהלל, בן 36, הורשע ברצח של בן דבח בקטטה ברחובות, לאחר שהשניים התווכחו על כסף. באירוע נפצעו שניהם מדקירות סכין, והובהלו לבית החולים. בעוד מהלל נשאר בחיים, דבן מת מפצעיו. אחותו של המנוח: "זה סיפור מורכב אבל בסוף האמת יצאה לאור"

20 שנות מאסר בפועל ו-12 חודשי מאסר על תנאי נגזרו היום (שלישי) על לירן מהלל שהורשע ברצח של בן דבח במהלך קטטה ברחובות. בנוסף נגזר על מהלל, תושב העיר בן 36, תשלום פיצוי כספי בסך 258 אלף שקלים לאלמנתו של הנרצח.

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז, מהלל ודבח, שניהם מבת ים, שוחחו ביניהם בטלפון על רקע טענו של דבח לפיה השני חייב לו כסף. במהלך השיחה דבח הודיע למהלל שהוא יגיע לביתו לגבות את החוב.

בתגובה לכך, מהלל יצא לצומת הקרובה לביתו, שם המתין לדבח כשהוא מצוייד בסכין. לאחר שדבח הגיע יחד עם חברו, התפתחה בין השניים קטטה בצומת, שבמהלכה מהלל דקר עם סכין את דבח כמה דקירות בבית החזה, ודבח גם כן דקר את מהלל בצווארו.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
20 שנות מאסר נגזרו על המורשע. ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בהמשך מהלל נמלט מהמקום לבית חולים קפלן, לשם פונה גם דבח עם שלוש פציעות חודרות בבית החזה. מהלל נותח בבית החולים ושוחרר לביתו, ואילו דבח מת מפצעיו כעבור שבועיים וחצי.

שאנל, אחותו של דבח שיתפה לאחר מתן גזר הדין: "הצדק יצא לאור סוף סוף. זה סיפור מורכב אבל בסוף האמת תצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully