וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגבי בחקירתו בתיק 4000: "התרשמתי שפילבר מקצועי, טבעי שהיה לו קשר עם בזק"

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:12

חקירתו הנגדית של ראש המל"ל, שהיה שר התקשורת במהלך התקופה של האירועים הנחקרים, מתקיימת ברקע הסכמת הצדדים לוותר על חקירה ראשית, ולהסתמך על תמלילי חקירתו במשטרה. בדיון התייחס סנגורו של אלוביץ' לפער שעולה בין האופן בו הכיר הנגבי את פילבר, לעומת תיאורו בחקירתו

תיקי נתניהו- עדותו של צחי הנגבי בתיק 4000/מערכת וואלה!

החקירה הנגדית של ראש המל"ל, צחי הנגבי, החלה הבוקר (שלישי) בדיון בתיק 4000 בבית המשפט. נוכח הסכמת ההגנה והפרקליטות, תמלילי עדותו של הנגבי, שהיה שר התקשורת בזמן האירועים הנחקרים, יוגשו לבית המשפט במקום החקירה הראשית, ועדותו תינתן רק במסגרת חקירה נגדית של הסנגורים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיש העסקים שאול אלוביץ'.

בהודעה שמסר הנגבי במסגרת תיק 4000, טען כי "אף אחד לא צידד במדיניות" של מנכ"ל משרד התקשורת דאז שלמה פילבר, שניסה לקדם את רפורמת "ההפרדה המבנית" שהיתה צפויה להטיב עם בזק, אז בבעלותו של שאול אלוביץ'. סוגיה זו היא המרכזית בתיק 4000, שכן הפרקליטות טוענת שפילבר הקל לכאורה עם בזק למען אלוביץ', שבתמורה העניק סיקור אוהד לנתניהו באתר וואלה.

בדיון חקר אותו הסנגור של אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, שהתייחס לפער בין הדרך בה הציג הנגבי את פילבר בעדות לבין האופן בו הכיר אותו באותן שנים בעבודה לצידו במשרד התקשורת. לדברי הנגבי, בחקירה "הוצגו בפני דברים שלא ידעתי", ועל כן הפער. הוא אישר כי באותן שנים התרשם שלפילבר יש הבנה מקצועית ראויה, וכי הוא לוקח את תפקידו ברצינות.

עדותו של צחי הנגבי בתיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 5 במרץ 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
הנגבי בבית המשפט, היום/פלאש 90, חיים גולדברג

עוד ציין בפניו הסנגור כי הוא סיפר אמר בחקירתו כי "טבעי" שיש לפילבר קשר עם חברות כמו בזק "בצורה כזו או אחרת", והנגבי אישר. עוד ציין שר התקשורת לשעבר כי בחקירה הוצגו לו הדברים ככאלה שנעשו "במסתרים", ולכן "הבעתי את דעתי, אם כי בחוסר רצון מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully