וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליחה לאלימות מינית של האו"ם: פלסטינים ביצעו אונס קבוצתי ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 20:36

השליחה בנושא אלימות מינית באיזורי עימות, פרמילה פאטן, מסרה כי יש מידע על אירועי אונס שהתרחשו בשלושה מוקדים עיקריים: פסטיבל נובה, קיבוץ רעים וכביש 232. כמו כן, נמצאו גופות עירומות של נשים במספר מוקדים שונים. "חרפת השתיקה של האו"ם זועקת לשמיים"

בווידאו: הרצוג: "הדיון נגד ישראל בהאג- עלילת דם" 28.01.24/מערכת וואלה!

שליחת מזכ"ל האו"ם בנושא אלימות מינית באיזורי עימות קבעה היום (שני) כי יש מידע מהימן על כך שפלסטינים ביצעו מעשי אונס ואונס קבוצתי במהלך ה-7 באוקטובר בשלושה מוקדים עיקריים. עוד נמסר כי גופות שהופשטו חלקית נמצאו באתרים רבים נוספים. ארדן: "לקח לאו"ם חמישה חודשים, עכשיו שתיקתם זועקת לשמיים".

שליחת המזכ"ל, המשמשת גם כתת-מזכ"ל של האו"ם, פרמילה פאטן, מסרה כי יש מידע על כך שמעשי אונס, בהם אונס קבוצתי מצד פלסטינים בוצעו במהלך אירועי ה-7 באוקטובר. פאטן מסרה כי המקרים התרחשו בשלושה מקומות עיקריים, פסטיבל ה"נובה", קיבוץ רעים ובכביש 232.

עוד קבעה השליחה כי באתרים רבים נוספים נמצאו גופות של נשים שהופשטו חלקית, מה שמצביע על חשד שבוצעה נגדן אלימות מינית. אולם, מסרה פאטן כי שני מקרים של אלימות מינית עליהם דווח בהרחבה התבררו לבסוף כלא מבוססים. אחד מאותם מקרים היה דיווח על אשה בהריון שנטען כי נרצחה וכי עוברה נרצח גם כן.

פרמילה פאטן, השליחה המיוחדת של מזכ״ל האו״ם לענייני אלימות מינית בסכסוכים. 29 בינואר 2023. UN women, אתר רשמי
"ש מידע על כך שהתרחשו מעשי אונס, בהם אונס קבוצתי", פרמילה פאטן/אתר רשמי, UN women

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הגיב להצהת האו"ם. "זה לקח לאו"ם חמישה חודשים להכיר סוף סוף בפשעי המין המזעזעים שבוצעו במהלך מתקפת החמאס ב-7.10", מסר ארדן, "עכשיו כשהתפרסם דו"ח זוועות המין וההתעללות המינית שעוברות החטופות שלנו בעזה, חרפת השתיקה של האו"ם שלא קיים אפילו דיון אחד בנושא זועקת לשמיים".

עוד הוסיף ארדן ומסר כי "כל קריאה להפסקת אש מאריכה את סבלן של החטופות ומשמעותה עידוד לפשעי המין של חמאס". לבסוף, קרא למזכ"ל ולמועצת הביטחון של האו"ם לגנות עוד היום את זוועות המין של חמאס ולהפעיל לחץ על חמאס לשחרר את החטופות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עדות גלעד ארדן בתיקי האלפים, 15 במאי 2023. אורן בן חקון/פלאש 90, עיבוד תמונה
"קריאה להפסקת אש היא עידוד פשעי המין של חמאס". ארדן/עיבוד תמונה, אורן בן חקון/פלאש 90

בתגובה להצהרת שליחת האו"ם מסר שר החוץ ישראל כ"ץ כי הורה לארדן לחזור ארצה להתייעצות מיידית, שתעסוק בניסיון השתקת דו"ח האו"ם החמור על מעשי האונס ההמוניים שבוצעו ב-7 באוקטובר. "למרות הסמכות המוקנת לו, מזכ"ל האו"ם לא הורה על כינוס מועצת הביטחון לנוכח הממצאים, לשם הכרזה על ארגון חמאס כארגון טרור והטלת סנקציות על תומכיו", מסר כ"ץ, "בנותינו אינן הפקר. מי שפגע בהם ישלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully