וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרישה לקביעת מועד בחירות: מילואימניקים יקימו עיר אוהלים ענקית מול הכנסת

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:51

המתחם יוקם בחמישי הקרוב. המארגנים מתנועת "תיקון 2024", מצהירים כי ישהו בגן הוורדים מול בית המחוקקים עד שהממשלה תודיע על קבלת "מתווה המילואימניקים" - הקורא להרחיב את ממשלת החירום ולקבוע מועד לבחירות - או שתציע אחד חלופי. "נילחם על העתיד כמו שנלחמנו באויב"

בווידאו: הצהרתו של גלנט בנושא חוק הגיוס 28.02.24/לעמ

משרתי מילואים צפויים להקים עיר אוהלים ענקית ביום חמישי בגן הוורדים מול משכן הכנסת. מרגע ההקמה, המילואימניקים מצהירים כי ישהו במקום בכל שעות יממה, ואף ישנו בו בלילות, עד שממשלת ישראל תודיע על קבלת "מתווה המילואימניקים" - או לחלופין תציע מתווה שיוכל, לדבריהם, "להוציא את מדינת ישראל מהשסע החברתי ומהבוץ הפוליטי".

מתווה המילואימניקים קורא להרחיב את ממשלת החירום, לקבוע תאריך לבחירות שיתקיימו בשנה הקרובה, להודיע - מצד כלל ההנהגה הפוליטית - על סוף עידן החרמות, ולהשיג התחייבות להקמת ממשלת תיקון רחבה אחרי הבחירות.

המארגנים, תנועת "תיקון 2024", מצהירים כי כבר התחייבו להקים 40 אוהלים - ומצפים להמונים שיצטרפו אליהם בעקבות הפרסומים.

כוחות צה"ל ברצועת עזה, 2 במרץ 2024. דובר צה"ל
"להרחיב את/דובר צה"ל

מובילי ההתארגנות נפגשו עם מנהיגי מפלגות ושרים בכירים שהסכימו כי מדובר במתווה טוב, אך למעט ח"כ מתן כהנא, סירבו להצהיר על תמיכה פומבית. בעקבות כך הם החליטו, לצד ארגון המילואים "מחנה משותף", על עליית מדרגה במאבק למניעת "הידרדרות מסוכנת במדינה", כלשונם.

"בשבועות האחרונים הצטרפו אלינו אלפי מילואימניקים ובני משפחותיהם. לא נעמוד מנגד בשעה שהמדינה נקרעת מבפנים ומידרדרת למלחמת אחים", מסרו "תיקון 2024" לוואלה, "חזרנו משדה הקרב ועם אותה הנחישות שבה נלחמנו באויב אנו מתכוונים להילחם על עתידה של מדינת ישראל. אנחנו נחושים להוביל תיקון".

  • עוד באותו נושא:
  • חוק הגיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully