וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "חמאס מורח זמן"; סמוטריץ': "ארה"ב תוקעת טריז בינינו, גנץ - החוליה החלשה"

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 16:44

בישיבות הסיעות שלהם התבטאו בן גביר וסמוטריץ' נגד המשך ניהול המו"מ מל חמאס, וקראו להפסיקו לאלתר. סמוטריץ' התייחס לנסיעתו של גנץ לארה"ב, וטען כי הממשל האמריקני משתמש בשר כדי לקדם את מדיניותו, התומכת המדינה פלסטינית

בווידאו: בן גביר בזירת הפיגוע: "הפיגוע מוכיח עוד פעם את התפיסה שחלוקת נשק מצילה חיים"/צילום: אבי רוקח

יושבי הראש של עוצמה יהודית איתמר בן גביר ושל הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' התבטאו היום (שני) נגד המו"מ שישראל ממשיכה לנהל עם חמאס, וקראו להפסיקו לאלתר. "חמאס מורח באופן מכוון את המו"מ והמטרה שלו היא שנמשיך לנהל אותו גם ברמדאן, ושיווצר לחץ בינלאומי על ישראל", טען בן גביר בישיבת סיעתו. סמוטריץ' טען שארצות הברית דוחפת להפסקת המלחמה והקמת מדינה פלסטינית, והאשים כי "הממשל מחפש לתקוע טריז כדי לקדם את מדיניות באמצעות גנץ".

בישיבת סיעתו התבטא סמוטריץ' נגד השיחות מול ארגון הטרור, ואמר כי "במקום שחמאס יתחנן אלינו שנוריד את הרגל מהצוואר שלו בתמורה להחזרת החטופים, התחושה היא שיש לו את כל הזמן שבעולם, שהוא מציב לנו תנאים , וזה מצב הזוי.

"המצב צריך להיות הפוך, והמענה היחיד שלנו צריך להיות חזרה למלחמה בעצימות גבוהה. במקום לדבר על כניסה לרפיח פשוט לעשות את זה ולפעול שם קרקעית ובעוצמה גבוהה".

בצלאל סמוטריץ' בועדת הסיעה של הציונות הדתית. יונתן זינדל, פלאש 90
"ארה"ב מחפשת לתקוע טריז כדי לקדם את מדיניותה". סמוטריץ'/פלאש 90, יונתן זינדל

בן גביר התייחס להיערכות לרמדאן על רקע המלחמה והאיום הביטחוני, ואמר כי הוא והמשטרה שותפים להמלצות לפיהן יש להורות על מגבלות בהר הבית במהלך החודש.

כמו כן רמז בן גביר על כך שראש שבכ רונן בר עומד מאחורי הפרסום לפיו הוא ממודר מדיונים ביטחוניים: "זה לא יזיז אותי, אמשיך לבקר את מי שצריך לבקר, ומי שחושב שיחסל איתי חשבונות בכל מיני תדרוכים לתקשורת, יש לי חדשות עבורו: אמשיך לבקר אותו ולומר שלא עושים מחוות ברמדאן. כל הספינים התקשורתיים לא עובדים עליי, לא אצלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully