וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכה באגרופים ובמוט ברזל: "לחם חביתה" הותקף בנתניה, 3 חשודים נעצרו

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:20

שלושת החשודים נתפסו על חם, כשהם מכים את ויקי עזרא, בעל מסעדת הכריכים באזור התעשייה בעיר ואת בנו, כשהם רעולי פנים. "לחם חביתה" פרצה לתודעה הציבורית בקיץ האחרון בעקבות פזמון שנשא את שמה והפך ויראלי בטיקטוק. עזרא עדכן: "זה בגלל ויכוח שטותי על חניה, אני בסדר"

בווידאו: נערים הכו עם קסדה ודקרו עם מפתח/דוברות משטרת ישראל

שלושה גברים נעצרו אתמול (ראשון) בחשד שתקפו את ויקי עזרא - בעל חנות הכריכים "לחם חביתה" באזור התעשייה נתניה, ואת בנו. השלושה, נתפסו אתמול על ידי בלשים על חם, כשהם רעולי פנים ומכים באגרופים ובמוט ברזל את קורבנותיהם. מעצרם של שלושת החשודים, עומרי מיוסט בן ה-26, רועי בונקר בן ה-37 וגבי חנני בן ה-29, הוארך בארבעה ימים.

"זה קרה בגלל ויכוח שטותי על חניה בבוקר, אני עכשיו בסדר", מסר עזרא בעקבות התקיפה. "יש לי רק חבלה ביד. הייתי עם שני הבנים שלי במסעדה, בדיוק סגרנו את העסק כשזה קרה. לאנשים עלה השתן לראש".

נציג המשטרה ציין שעל פי החשד, שניים מהם הכו את בעל המקום ואת בנו, בעוד השלישי עמד מחוץ למסעדה ואבטח את האירוע. "מדובר בשלושה חשודים עם עבר פלילי עשיר גם בגין עבירות אלימות", אמר הנציג. "שלושתם נחקרו כאשר אחד החשודים מסר שעבר במקום והשניים האחרים שומרים על זכות השתיקה". לטענת המשטרה המניע לאירוע התקיפה הוא סכסוך אישי ונקודתי בין אחד החשודים לויקי עזרא.

"לחם חביתה" פרצה לתודעה הציבורית בקיץ האחרון בעקבות פזמון שנשא את שם המסעדה והפך ויראלי בטיקטוק. אנשים רבים העלו סרטונים של עצמם שרים את "לחם חביתה", בין אם בבית - ובין אם כשהם מגיעים לבקר במסעדה שהפכה בן לילה למפורסמת.

לחם חביתה בטיקטוק. צילום מסך, צילום מסך
השלושה נכלאו והיום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם בבית המשפט/צילום מסך, צילום מסך

עו"ד ג'קי סגרון, שמייצג את החשודים מיוסט ובונקר, ביקר את העובדה שהמשטרה טרם אספה תיעודים ממצלמות אבטחה. "יש מצלמות אבטחה וניתן לראות מה עשה כל אחד"' אמר עו"ד סגרון. "יש לצפות ולאחר מכן או לשחרר ולהתנצל או להגיש כתב אישום".

"עולה כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר הקושר את החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם", ציינה השופטת לימור חלד רון עם ההחלטה על הארכת מעצרם של החשודים.

סגרון, ועורך הדין מיכאל סיבוני, שמייצגים את החשודים נמסר: "הם מכחישים את החשדות המיוחסים להם. לו משטרת ישראל הייתה משקיעה מעט יותר בחקירת התיק וצופה בתיעוד אובייקטיבי של האירוע החשודים לא היו נעצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully