וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקע בפקק ונתפס: פלסטיני חשוד שגנב רכב - ששייך לראש העיר לוד

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 18:23

בן 32, ששוהה בישראל באופן בלתי חוקי, נעצר כשהוא נוהג ברכב גנוב מסוג יונדאי - שעולה כי היה בבעלותם של ראש העיר ובת זוגו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, שתבקש מחר את הארכת מעצרו

בעקבות שורת אירועי הירי: המשטרה מתגברת כוחות בלוד/ראש העיר לוד יאיר רביבו

המקרה מגיע על רקע גל גניבות רכבים באזור ירושלים והשפלה. פלסטיני בן 32, ששוהה בישראל באופן בלתי חוקי נעצר היום (ראשון) בכביש 443 סמוך למחלף בן שמן - כשעל פי החשד הוא נוהג ברכב מסוג יונדאי שגנב זמן קצר לפני כן. מבירור שערכו השוטרים במקום עולה כי הרכב הוא בבעלותו של ראש העיר לוד יאיר רביבי, ובת זוגו.

בלשי המשטרה, שהתחקו אחר הרכב הגנוב, זינקו לעבר הנהג החשוד - שנתקע בפקק תנועה באזור. הם העבירו אותו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ומחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.

פלסטיני חשוד שגנב את רכבו של ראש העיר לוד. 3 בפברואר 2024. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
פלסטיני חשוד שגנב את רכבו של ראש העיר לוד. 3 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל
ראש עיריית לוד יאיר רביבו. מיקי לגנטל,
יאיר רביבו/מיקי לגנטל

בשבוע שעבר, פלסטיני תושב יהודה ושומרון, ששוהה בישראל באופן בלתי חוקי, נעצר בחשד שפרץ לשני כלי רכב בצפון ירושלים. החשוד נתפס על ידי שוטרים שביצעו בדיקה באזור - ומכשהבחין בהם ניסה להימלט, ונעצר בתום מרדף רגלי קצר.

בסריקות שערכו השוטרים בסמוך למקום בו נראה החשוד, נמצאו שני כלי רכב עם שמשה שבורה. מחקירתו של החשוד עולה כי אינו מחזיק ברישיון נהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully