וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 נדקר בקריית ביאליק - ונמצא שרוע על הכביש, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 17:24

צוות מד"א שהוזעק לרחוב המייסדים העניק לפצוע, שהופקר שרוע על הכביש כשהוא בהכרה חלקית, טיפול ראשוני, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. "עצרנו את הדימומים והענקנו טיפול תרופתי לכאב - מצבו יציב"

דקירה בתחנת הרכבת הרצליה, 24 בינואר 2024/מד"א

גבר כבן 40 נדקר היום (ראשון) ברחוב המייסדים שבקריית ביאליק - ונמצא שרוע על הכביש כשמצבו קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

"כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע שוכב על הכביש בהכרה מעורפלת, עם פציעות חודרות בגפיים", סיפר חובר מד"א איתי מזור. "עצרנו את הדימומים, הענקנו טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר יציב".

בן 40 נדקר בקריית ביאליק. 3 במרץ 2024. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
בן 40 נדקר בקריית ביאליק. 3 במרץ 2024/מד"א, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשישי, בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של אורן אילני, תושב קרית ים בן 39, החשוד שדקר באותו הבוקר ליד בנין מגורים בשכונת רמת חן בחיפה ופצע אותו קשה. "אירוע חמור", מסרה חוקרת המשטרה, רס"ב אריאלה בוגנים, לבית המשפט וביקשה את הארכת מעצרו ימים.

הנסיבות עדיין אינן ברורות ואת גרסתו של הפצוע האלמוני, עדיין לא ניתן לגבות. הוא הועבר ע"י נט"ן מד"א במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם הוא מורדם ומונשם. שכן הזעיק משטרה. כשהגיעו שוטרים למקום, אילני היה שם ועל גופו נמצאה סכין מגואלת בדם. הם עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת חיפה. אלא שבחקירתו טען כי הוא לא פגע באותו אדם אלא "נתקל בו שרוע על הרצפה, פצוע, וחיפש מים להביא לו, לא ידע מה לעשות, נכנס ללחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully