וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה כהן הוא ממלא מקום המנכ"ל החדש במוסד לביטוח לאומי

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 17:02

מינויו של צביקה כהן אושר פה אחד והוא ייכנס לתפקידו כממלא מקום מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי. הוא מחליף את ירונה שלום שכיהנה גם היא כממלאת מקום במשך שנה וחצי מאז פרישתו של המנכ"ל הקודם מאיר שפיגלר. כהן שימש בתפקידו האחרון במוסד כסמנכ"ל משאבי אנוש

צביקה כהן מונה היום (ראשון) לממלא מקום מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי. מינויו של כהן, שהובא על ידי שר העבודה יואב בן צור, אושר פה אחד בוועדת המינויים של מועצת הביטוח הלאומי ובוועדת דותן וייכנס לתפקידו באופן מיידי.

כהן מחליף את ממלאת המקום הקודמת ירונה שלום, שכיהנה בתפקיד במשך שנה וחצי מאז פרישתו של המנכ"ל הקודם מאיר שפיגלר, שעבר לכהן כמנכ"ל חברת החשמל. כאמור, מאז עזיבתו של שפיגלר, המוסד לביטוח לאומי מתנהל ללא מנכ"ל קבוע.

צביקה כהן, ממלא מקום מנכ"ל ביטוח לאומי. דוברות הביטוח הלאומי, אתר רשמי
ממלא מקום מנכ"ל ביטוח לאומי החדש צביקה כהן/אתר רשמי, דוברות הביטוח הלאומי

כהן עובד יותר מ-14 שנים בביטוח הלאומי וכיום הוא מכהן כסמנכ"ל משאבי האנוש של הארגון. עוד בטרם כניסתו לביטוח הלאומי, היה כהן סגן מפקד בה"ד 1, שם ניהל את כל מערך ההכשרה לקצונה בצה"ל, פיתוח תוכניות עבודה, פרויקטים מיוחדים ועוד וכן שימש כמבקר הפנים של זרוע היבשה. בין יתר תפקידו בביטוח לאומי היו ראש אגף אזרח ותיק ושארים, אגף ביטוח נפגעי עבודה וגם ניהול סניפים ברחבי הארץ. כהן נשוי ואב ל-3, בעל 4 תארים: תואר ראשון בלימודי מזרח תיכון, תואר ראשון ושני במשפטים, ותואר שני נוסף במינהל ציבורי וביקורת פנימית וציבורית מאוניברסיטת בר אילן.

"אין ספק שניסיונו של צביקה הן כמנהל בתפקידים שונים במטה הניהולי והן ניסיונו בסניפים, עם נגיעה ישירה לקהילה מהווה רובד חשוב במיוחד בעת הזו", מסר השר בן צור. "צביקה כהן הוא אדם מנוסה, חדור מוטיבציה ומבין את השליחות הציבורית והחמלה שצריך בארגון כמו הביטוח הלאומי ואני סמוך ובטוח שהוא ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר עבור המוסד ועבור הציבור כולו".

מאיר שפיגלר, מנכל ביטוח לאומי 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
אין מנכ"ל קבוע מאז פרישתו. מאיר שפיגלר/ראובן קסטרו

כהן מסר: "מעל לעשור אני קם כל בוקר בתחושת שליחות בעשייה הציבורית החשובה שקיימת בביטוח הלאומי ונועדה להבטיח את הזכויות החברתיות של הציבור הישראלי. אני מודה על האמון שקיבלתי משר העבודה יואב בן צור ומקבל את המושכות כמ"מ מנכ"ל בחרדת קודש ומתוך ידיעה ברורה שהביטוח הלאומי הוא גוף חזק ומתפקד עם לב פועם, עם מנהלים חזקים ועובדים חרוצים שרואים בעבודתם, במיוחד בעת הזו, משימה חברתית ולאומית שנועדה לתת מענה לכל מי שזקוק לכך בשירותיות, חמלה ומקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully