וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנות מאסר לפלסטיני שניסה לרצוח גבר עם מברג בערב יום כיפור - במטרה לבצע פיגוע

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 16:08

ב-2021 מחמד חרוב בן ה-22 הצטייד במברג, ונסע ליפו במטרה לרצוח אדם יהודי. הוא התנפל על קורבנו, דקר אותו - והותיר אותו להתבוסס בדמו. היום, נגזר עליו עונש המאסר הממושך, ותשלום 60 אלף שקלים לאדם אותו דקר, לאחר שחתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות

פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים 11.02.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

19 שנות מאסר בפועל, ו-21 חודשי מאסר נוספים על תנאי - נגזרו היום (ראשון) על מחמד חרוב, בן 22 מאיו"ש, שהורשע כי ניסה לדקור אדם ביפו באמצעות מברג, לאחר שחשב שהיה יהודי. כמו כן, חרוב יפצה את קורבנו בכ-60 אלף שקלים - כך קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב.

בערב יום כיפור 2021, חרוב, כאמור, הצטייד במברג ונכנס, ללא היתר, לשטח ישראל - במטרה לרצוח אדם ממוצא יהודי ממניע לאומני-אידאולוגי. הוא הגיע ליפו, ומשמצא את קורבנו, אותו זיהה כיהודי, שעט לעברו בזמן שהוא צועק לעברו בערבית "יהודי, יהודי" - הטיח בראשו בקבוק מים שהיה לידו, ודקר אותו באמצעות המברג. לאחר הדקירה הוא נמלט מהמקום, תוך שהקורבן מתבוסס בדמו.

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
ישלם 60 אלף שקלים כפיצוי/דוברות משטרת ישראל

העונש נגזר על חרוב לאחר שחתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו הודה בעבירותיו. "העונש שהשית בית המשפט הולם את הנסיבות החמורות שבהן בוצעה העבירה, כאשר הנאשם מנסה לרצוח אדם בלב מדינת ישראל" מסרה התובעת, עו"ד נועה בר מהפרקליטות, "וזאת רק משום שחשב כי מדובר ביהודי. הפרקליטות תמשיך לאכוף בחומרה המירבית עבירות בטחוניות במטרה למגרן".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירה
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully