וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שבעה חודשי חקירה: שני קטינים נעצרו בחשד שהניחו מטען צינור בכניסה לדירה בת"א

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 15:17

ימ"ר תל אביב הצליח לאתר את החשודים בהנחת מטען בחודש אוגוסט 2023. על פי החשד, בדירה מתגוררת אימו של עבריין מוכר שמקורב לנאור סוכר, עבריין מוכן ברמת גן. השניים נעצרו הבוקר בתום חקירה מאומצת ויובאו בהמשך היום לבדיון הארכת מעצר בביהמ"ש השלום לנוער בבת ים

בוידאו: מלחמת העולם התחתון: כך הפעילו מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/ללא

בלשי ימ"ר תל אביב עצרו הבוקר (ראשון) קטין בן 17, החשוד בהנחת מטען צינור בכניסה לדירה בבניין מגורים ברחוב לוי אשכול בתל אביב בחודש אוגוסט 2023. יחד איתו נעצר קטין נוסף בן 16.5 החשוד במעורבות באירוע. במהלך החקירה הסמויה שהתנהלה בימ"ר, הצליחו החוקרים להגיע לזהותם של החשודים בהנחת מטען צינור והפעלתו ובתום החקירה יובאו לבית משפט השלום לנוער בבת ים לדיון בהארכת מעצרם.

הפעלת מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב. ללא, צילום מסך
הפעלת מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/צילום מסך, ללא
הפעלת מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב. ללא, צילום מסך
הפעלת מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/צילום מסך, ללא

בחודש אוגוסט 2023 התקבל דיווח במשטרת מחוז תל אביב על פיצוץ והצתה בכניסה לדירה בבניין מגורים ברחוב לוי אשכול בתל אביב. נגרם נזק לרכוש בבניין ולא היו נפגעים. שוטרי וחבלני מחוז תל אביב הגיעו לזירת האירוע במידי ופתחו בחקירה.

מפרטים ראשונים אודות האירוע התברר לחוקרים כי הפיצוץ וההצתה נגרמו כתוצאה מהפעלת מטען צינור שהונח על ידי חשוד רעול פנים עם קסדה על ראשו ליד הדלת של כניסה לדירה. כמו כן, התברר לחוקרים כי מדובר באירוע פלילי על רקע סכסוך בין כנופיות פשע באזור גוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully