וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מדמם בצפון: חשד לשני מקרי רצח שונים באעבלין; אישה נמצאה ללא רוח חיים בנהריה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 19:39

מותה של תושבת שפרעם נקבע לאחר שנמצאה ברכב באעבלין שבגליל התחתון. בן זוגה נעצר והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. שעות לאחר מכן - גבר נורה למוות ביישוב. בנהריה - אישה נמצאה ללא רוח חיים בעסק בו עבדה כתופרת כשסימני חבלה על פניה

החשוד ברצח אשתו בבת ים: בן 83 עם עבר של בעיות נפשיות/מערכת וואלה!

גבר בן 58 נעצר הבוקר (ראשון) בחשד לרצח בת זוגו במועצה המקומית אעבלין שבגליל התחתון. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על אירוע חשד לרצח ביישוב במהלכו נקבע מוות של אישה בשנות ה-50 לחייה תושבת שפרעם. כוחות משטרה הוזנקו לזירה ועצרו את בן זוגה תושב שפרעם. נסיבות האירוע נחקרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

שעות לאחר מכן - גבר כבן 40 נורה למוות ביישוב, מותו נקבע במקום. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בסריקות אחר חשודים וחקירת נסיבות המקרה. על פי החשד, הרגע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

אירוע אחר שאירע הבוקר בצפון, אישה כבת 60 נמצאה מחוסרת הכרה בעסק בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה. פראמדיקית מד"א, רחל אלבו, סיפרה לאחר שהגיעה לזירה: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 60 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות והיא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

המשטרה פתחה בחקירה לנסיבות האירוע. מחקירה ראשונית, האישה נמצאה ישובה על כיסא בעסק בו עבדה כתופרת עם סימני חבלה בפניה. הגופה תישלח לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. לאחר בדיקה עולה חשד ראשוני לפלילים.

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

בעקבות העדכון על תושבת שפרעם כבת 50 שנמצאה ללא רוח חיים בתוך רכבה באעבלין, ארגון יוזמות אברהם מעדכן שמספר הנרצחים בחברה הערבית עומד על 29 בני אדם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.

23 מהקורבנות נורו למוות.
10 מהקורבנות היו בני פחות מ-30.
שלושה נשים בין הקורבנות.
אישה אחת נפגעה בשנת 2023 ומתה השנה.

בתקופה המקבילה בשנה שעברה היו 27 קורבנות.

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה לחשד לרצח אישה בצפון: "בימים בהם השר לבטחון לאומי עסוק בעצירת התקציב הדל לפורום מיכל סלה, שמספק פתרונות הגנה לנפגעות אלימות ובחלוקת נשקים לכל דורש אנו עדים לעוד רצח של אישה שאולי ניתן היה למנוע".

מנכ"לית עמותת לא. לאלימות נגד נשים, ורדית דנציגר, אמרה כי המלחמה בדרום ובצפון תובעת קורבנות גם מבית. "הבוקר נדקרה למוות אישה בשנות ה-50 לחייה על -ידי בן זוגה ליד שפרעם - קורבן נוסף למלחמה האין סופית בהן נשים משלמות את מחיר האלימות במשפחה". לדברי דנציגר ידוע כי במצבי לחימה. מתח וסטרס האלימות במשפחה גוברת והבוקר קיבלנו עדות נוספות לכך. "על המדינה להקצות משאבים ולהירתם למאבק המתמשך באלימות זו, כדי למגרה ולשלוח מסר חד וברור - לא לאלימות נגד נשים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully