וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מתוך האובדן: חודשים אחרי שנפלו בעזה - ידידיה ואלישע הפכו לאבות

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 22:02

מיתר, אלמנתו של רס"ל במיל' ידידיה אליהו מקרני שומרון, ילדה בסוף השבוע האחרון בן: "בימיו יבוא הגואל". גם ביצהר מחו דמעה, לאחר שבן נולד לסמ"ר במיל' אלישע יהונתן לובר, שנפל ברצועה לפני כחודשיים, ולאלמנתו אביה: "יש לו המשך, יש מי שיזכור ויזכיר"

בווידאו: חיסול של מחבל ופעילות כוחות צה"ל בחאן יונס/צילום: דו"צ

ארבעה חודשים לאחר נפילתו בקרב ברצועת עזה, במהלך סוף השבוע האחרון נולד בנם של חלל המלחמה רס"ל במיל' ידידיה אליהו ואלמנתו מיתר. ידידיה, תושב קרני שומרון, היה לוחם הנדסה קרבית ונפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 25 היה במותו. "יהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵינוּ, וְשַׁלְוָה בְּיִשְׂרָאֵל. בְּסִּימָן טוֹב בֵּן בָּא לָנוּ, בְּיָמָיו יָבוֹא הַגּוֹאֵל", בירכו במשפחה על הבשורה המשמחת.

ידידיה אליהו. צילום מסך, צילום מסך
רס"ל במיל' ידידיה אליהו/צילום מסך, צילום מסך

עוד במהלך סוף השבוע, בן נולד לסמ"ר במיל' אלישע יהונתן לובר ולאלמנתו אביה. אלישע, בן 24 במותו, היה לוחם שריון בגדוד 8104, שנפל בהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה לפני כחודשיים. אביו חגי כתב על לידת בנו: "באושר אין קץ ומתוך שמחה גדולה והודאה לה', אנחנו מודיעים על לידת בן ליהונתן ויבדלו לחיים ארוכים אביה אשתו ובנם, נחמן המתוק. בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על 'האין'. אל תחשבו על ה'אין אבא' אל תחשבו על ה'אין מי שירים אותו על הכתפיים' אל תחשבו על 'האין מי שירקוד איתו בשמחת תורה' אל תחשבו על האין' בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף".

"תחשבו על ה'יש'", הוא ביקש. "יש תינוק מתוק יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור שיזכיר שיזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקווה לעם המופלא הזה. יש המשך ליהונתן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סמ"ר (במיל') אלישע יהונתן לובר. 26 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
סמ"ר (במיל') אלישע יהונתן לובר/דובר צה"ל

לובר הותיר אחריו את רעייתו אביה, אז בהריון מתקדם, בנו בן העשרה חודשים, שני הוריו ושמונת אחיו. בפברואר בשנה שעברה, בני דודו של לובר, הלל ויגל יניב, נרצחו בפיגוע הירי בחווארה. לובר, שהיה אברך בישיבת "רועה ישראל" שימש כרכז הנוער ביישוב. לפני מותו, כתב לנערים אותם ליווה: "מבסוט מכם על ההתנדבות. חולה עליכם, בטוח שאתם מתגעגעים", והוסיף: "תתפללו עלי". הוא הספיק "לפגוש" את בנו בשיחת וידאו שקיים משטח הלחימה. אביו, חגי לובר, פרסם את התיעוד המרגש שעתיים לפני מות בנו. "תראו מה קורה כשהנכד שלי רואה את אבא שלו בטלפון, לאחר שלא פגש אותו שבועות ארוכים", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully