וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפינו לו עתיד מזהיר": אפיק טרי נפל במהלך הלחימה ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 23:08

צה"ל הודיע על נפילתו של סמל אפיק טרי, לוחם בחטיבת כפיר, בן 19 מרחובות. קרוביו תיארו אותו כנער בוגר ואחראי, צנוע, ערכי ומלא שמחת חיים. "היה מנהיג החבורה, תלמיד מצטיין", סיפרה מורתו בבית הספר התיכון, "היו לו שאיפות גבוהות והוא כיוון תמיד גבוה"

בווידאו: מאות ליוו את הלוחם נועם אשרם בדרכו האחרונה/שלומי גבאי

צה"ל הודיע היום (שבת) כי סמל אפיק טרי, לוחם בחטיבת כפיר, בן 19 מרחובות, נפל במהלך הקרבות ברצועת עזה. טרי הותיר אחריו את זוג ההורים, אבשלום ואושרית. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי ברחובות.

אפיק טרי למד בתיכון קריית החינוך אורט. הוא למד במסלול מופת בחטיבת הביניים וסיים בהצטיינות את התיכון. בבית הספר סיפרו כי אפיק היה בחור בוגר ואחראי, אהוב על חבריו, שקט, צנוע, נער ערכי ומלא שמחת חיים.

אפיק טרי, נפל בקרבות ברצועת עזה. 2 במרץ 2024. דובר צה"ל
נפל בלחימה ברצועת עזה, אפיק טרי/דובר צה"ל

ראש עריית רחובות ,רחמים מלול, מסר כי "רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של אפיק. אנו כואבים את האובדן הגדול ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת טרי היקרה, מחבקים ושולחים לה תנחומים מעומק הלב".

דר' נוגה קינן לביא, שהייתה המחנכת של אפיק בקריית החינוך אורט ספדה לו. "אנחנו עוד לא מעכלים, אפיק היה מנהיג החבורה, תלמיד מצטיין. נער מדהים מיוחד ובלתי נשכח", היא שיתפה, "היו לו שאיפות גבוהות והוא כיוון תמיד גבוה. צפינו לו עתיד מזהיר. כולנו בעצב עצום על לכתו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר גלוך עם חברו אפיק טרי שנפל ברצועת עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוסקר גלוך סופד לאפיק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד ספד לאפיק גם שחקן הכדורגל אוסקר גלוך, שהגיע לישראל הערב כדי להיות נוכח בהלוויה. "אחי היקר לא מאמין שאתה כבר לא פה!" כתב גלוך בחשבון האינסטגרם שלו לאפיק, שהיה חבר ילדות שלו. לצד הכיתוב הוסיף תמונה של השניים מצעירותם בעיר רחובות.

הלוויה תתקיים מחר,יום ראשון, בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין הצבאי ברחובות. המשפחה תשב שבעה ברחוב מקס ואמפרו שיין 14, רחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully