וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נדקר בחיפה, מצבו קשה; הוארך מעצר החשוד

עודכן לאחרונה: 2.3.2024 / 9:44

הפצוע הובהל במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם הוא מורדם ומונשם. כשהגיעו שוטרים למקום, הם תפסו את החשוד, אורן אילני בן ה-39, כשעל גופו נמצאה סכין מגואלת בדם. אילני, בעל עבר פלילי, טען: "נתקלתי בפצוע בו שרוע על הרצפה, חיפשתי מים להביא לו"

דקירה ברחוב דגניה, 18 בינואר 2024/תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (שישי) את מעצרו של אורן אילני, תושב קרית ים בן 39, החשוד שדקר באותו הבוקר ליד בנין מגורים בשכונת רמת חן בחיפה ופצע אותו קשה. "אירוע חמור", מסרה חוקרת המשטרה, רס"ב אריאלה בוגנים, לבית המשפט וביקשה את הארכת מעצרו ימים.

הנסיבות עדיין אינן ברורות ואת גרסתו של הפצוע האלמוני, עדיין לא ניתן לגבות. הוא הועבר ע"י נט"ן מד"א במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם הוא מורדם ומונשם. שכן הזעיק משטרה. כשהגיעו שוטרים למקום, אילני היה שם ועל גופו נמצאה סכין מגואלת בדם. הם עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת חיפה. אלא שבחקירתו טען כי הוא לא פגע באותו אדם אלא "נתקל בו שרוע על הרצפה, פצוע, וחיפש מים להביא לו, לא ידע מה לעשות, נכנס ללחץ".

עצור אזוק. דוברות משטרת ישראל
עצור אזוק/דוברות משטרת ישראל

לאילני, הרשעות קודמות, בין היתר בתקיפת גבר במועדון באילת. ב-2016 הוא נעצר ברחוב רוקח בקרית מוצקין כשברשותו כ-900 בולים שהיו חשודים כסם מסוג LSD, בשווי מוערך של כ-100 אלף שקל. היום, בבית המשפט, עו"ד לאוניד פרחובניק שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית טען כי, "אי אפשר להפריך את הטענה שהוא לא הפוגע. הוא במקרה היה ליד אדם פצוע". סגנית הנשיאה השופטת שולמית ברסלב לא השתכנעה. לאחר שעיינה בחומר החקירה שהוצג לה היא מצאה כי עולה לכאורה מעורבותו של אילני במעשים המיוחסים לו בבקשת המשטרה וכי "קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות". היא הורתה על מעצרו, כאמור, ולבקשתו של הסניגור, הורתה כי יעבור בדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully