וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקף ההרס בצפון: "570 בתים נפגעו מטילים בחודש פברואר בלבד"

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 20:17

מדוח שפרסם ארגון "לובי 1701" עולה שבחודש שחלף נורו לעבר ישראל 668 טילים תלולי מסלול, 21 טילים כבדים ו-91 טילים מדויקים. כ-40 כלי טיס לא מאוישים ניסו לחדור לישראל. כ-68 אלף איש נעקרו מבתיהם בצפון מתחילת המלחמה: "ישראל הפכה חבל ארץ שלם לרצועת ביטחון"

יירוטים של כיפת ברזל בשמי הצפון/מערכת וואלה!

בחודש פברואר נפגעו באזור קו העימות בצפון כ-570 בתים מירי טילים. כך עולה מהדוח החודשי של "לובי 1701", ארגון שהציב לעצמו כמטרה יצירת אזור חיץ מגבול הצפון ועד נהר הליטני. על פי הדוח, במהלך החודש שחלף נורו משטח לבנון לתוך ישראל 668 טילים בירי תלול מסלול, 91 טילים מדויקים ו-21 טילים כבדים. כ-40 כלי טיס לא מאוישים ניסו לחדור לתוך ישראל במהלך החודש. מספר העקורים מבתיהם עומד על כ-68 אלף מתחילת המלחמה.

פגיעה ישירה בבית מטולה עקב ירי טילים. יואב איתיאל, עיבוד תמונה
פגיעה ישירה בבית במטולה, 13 בפברואר 2024/עיבוד תמונה, יואב איתיאל

בהודעה שפרסם לובי 1701 נאמר: "אלו מספרים חסרי תקדים, אשר ממחישים את המציאות הקשה שבה מדינת ישראל החליטה, לעת עתה, לוותר על ההתיישבות בצפון, והפכה חבל ארץ שלם לרצועת ביטחון. הלובי יפעל בכל דרך כדי להבטיח ההתיישבות בצפון ברווחה, צמיחה וביטחון. אנו רואים במטרה זו כמלחמה האמיתית על הבית שממנו נעקרנו".

לובי 1701 היא התארגנות אזרחית שקמה על ידי תושבי גבול הצפון על רקע טבח 7 באוקטובר. במסגרת פעילותו הוא מפרסם מידע על האיום מצפון לציבור, ופועל ליצירת לחץ אזרחי בזירה המקומית והבינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully