וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישומים נגד כוכב הרשת מתגבשים: 3 נשים הגישו תלונה

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 6:17

לאחר שחברת הלייזר אותה הוא פרסם פשטה את הרגל, החלו להתגבש תלונות נגד כוכב הרשת אלעד לוי. המשטרה החלה לחקור את הנושא לאחר שקיבלה תלונות בכמה תחנות שונות מנשים שטענו כי הותקפו מינית ונאנסו על ידי לוי בצעירותן. חלק מהמתלוננות הותקפו כשהיו עוד נערות

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

נכון להיום (שישי) שלוש נשים כבר הגישו תלונה במשטרה נגד כוכב הרשת אלעד לוי. הנשים טוענות כי לוי ביצע בהן עבירות מין חמורות, בהן אונס באירועים שונים. "שרטת אותי לכל החיים, השארת צלקת שלא תחלים".

המשטרה החליטה לבחון תחת חקירה תלונות של שלוש נשים בנוגע לכוכב הרשת אלעד לוי. זאת לאחר שרוכזו נגד לוי תלונות בתחנות משטרה שונות ברחבי הארץ. ניהול החקירה הוטל עהיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון במחוז תל אביב.

אלעד לוי. אינסטגרם, צילום מסך
חשוד תקיפות מיניות ובאונס, אלעד לוי/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים, החברות "מומנטו לייזר" ו-"ד"ר וויט", אותן לוי פירסם כפרזנטור יחד עם אשתו ליהי בנין, הפסיקו לספק שירות ללקוחותיהם ללא הודעה מוקדמת או הליך פשיטת רגל מוסדר. השיח אודות לוי ביחס לנושא הוביל לחשיפתן של טענות של נשים שונות על כך שהותקפו מינית על ידו. הנשים טוענות כי לוי תקף אותן מינית ואף אנס אותן כשהיו צעירות, וחלקן אפילו קטינות. את התלונות הראשונות על כך פרסם דניאל עמרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד לוי. אינסטגרם, צילום מסך
"שרטת אותי לכל החיים". אלעד לוי/צילום מסך, אינסטגרם

"שרטת אותי לכל החיים, השארת צלקת שלא תחלים, וידעתי שהיום הזה יבוא, היום שיהיה לי את האופציה לנקום בך", כתבה בסטורי באינסטגרם רוני לוין, שטוענת שלוי פגע בה מינית לפני שלוש שנים כשהייתה בת 16, "והנה זה הגיע, עוד ועוד בנות סוף סוף פותחות את האמת עלייך, על זה שאתה מטריד ולא רק מטריד- אתה אנס! אנס מסריח! לראות כל השנים האלה איך אתה פשוט ממשיך בחיים שלך, מגדל משפחה ואני יודעת שאני לא היחידה שיש עוד וכואב לי כל בנות שנאלצו לעבור את זה. אבל אתה תשלם, תסמוך עליי".

עוד הוסיפה לוין וכתבה: "למה לא פתחתי את זה עד היום אתה שואל? מי יאמין לי? אין לי הוכחות, ואני לבד בזה, אבל עכשיו? עכשיו אנחנו נתאחד כל מי שפגעת בה אי פעם ונשמיד אותך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully