וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות גרמים של קריסטל ו-19 אלף שקל במזומן: 2 תושבי ראש העין חשודים בסחר בסמים

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 13:15

השניים נתפסו בדירה שבבעלות אחד מהם בפתח תקווה, שם נמצאו עשרות גרמים של החומר החשוד. עם תום החקירה, היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם.

סמים מסוכנים שהוברחו בתוך לבנים מספרד/משטרת ישראל

שני תושבי ראש העין נעצרו אמש (רביעי) בחשד שסחרו בסמים - לאחר שנתפסו בדירה שבבעלות אחד מהם בפתח תקווה, ובמקום נמצאו עשרות גרמים של חומר החשוד כסם מסוג קריסטל וכ-19 אלף שקלים במזומן. עם תום חקירתם של השניים, היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם.

כתב אישום הוגש החודש נגד תושב רמלה בן 35 בחשד בחשד לסחר בסמים, לאחר שלקוחה איתה קבע לספק לה סמים ניגשה בטעות לקנות מרכב השוטרים. על פי ממצאי החקירה, בעת פעילות סמויה של בלשי וסיירי תחנת לב ת"א לפני כמה שבועות, הנאשם הגיע ברכב למועדון ברחוב מקווה ישראל בעיר, כדי לספק ללקוחה ששהתה שם סמים, מסוג ממסי וקטמין, אותם הזמינה ממנו בטלגרם בשווי 600 שקלים.

הקליינטית ניגשה לניידת של הבלשים, כשחשבה שמדובר בסוחר הסמים וניסתה לבצע את העסקה. מאוחר יותר, החשוד הגיע למסור דרך חלון הרכב שלוש שקיות חומר החשוד כסם מסוכן ישירות לידי השוטרים.

הסמים שנתפסו בדירה בראש העין. דוברות משטרת ישראל
סמים, ארכיון/דוברות משטרת ישראל

השוטרים תפסו במעילו של החשוד עשרות גרם של חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוג קוקאיןLSD , MDMA ,KETAMIN, ממסי, קנבוס ופסילוצין, טלפון נייד, וכסף מזומן בסך אלפי שקלים, ואלף דולר שעל פי החשד שימשו או הושגו באמצעות הסחר בסמים.

החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב ת"א, מעצרו הוארך מעת לעת ובשבוע שעבר הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד בעבירות של סחר בסמים, נסיון והחזקה שלא לשימוש עצמי ובקשה למעצר עד תום הליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully