וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפער של 194 קולות בלבד: ציקי אבישר גבר על ראש עיריית קריית מוצקין המכהן

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 7:34

לאחר שנספרו כל המעטפות הכפולות בעיר, הוכרז אבישר, פעם איש אמונו של ראש העיר המכהן חיים צורי, כמנצח. צורי, שכיהן 30 שנה בתפקיד מסר בתגובה להפסד: "הורדתי מסך"

בווידאו: דיון בכתב אישום בגין עבירות שוחד נגד חיים צורי, ראש עירית קרית מוצקין לשעבר,בימ"ש מחוזי חיפה/שלומי גבאי

בתום קרב מתוח על ראשות עיריית מוצקין, וספירת כל המעטפות הכפולות, ניצח הבוקר (חמישי) המועמד ציקי אבישר בבחירות המקומיות את יריבו, ראש העיר המכהן והמושעה חיים צורי, שהחזיק בתפקידו 30 שנה. צורי הושעה מתפקידו בשל עבירות פליליות. הפער ביניהם עמד על 194 קולות בלבד.

צורי מסר בתגובה על ההפסד: "אלה התוצאות. מאחל לאבישר בהצלחה ומודה לתושבי קרית מוצקין על 30 שנה שנתנו לי לעשות את העיר הזו לאחת המובילות בארץ. מודה לכל עובדי העירייה. אני מקווה שהשיח במדינה שלנו קצת ישתנה ושהחיילים והחטופים כולם יחזרו הביתה בשלום". הוא הוסיף כי לא חש תסכול או כעס בשל התוצאות, "הורדתי מסך כבר לפני כמה ימים. הבנתי שאולי הגיע הזמן, וזהו".

ציקי אבישר | חיים צורי. שלומי גבאי,
מאבק צמוד בין ראש העיר ליריבו המר. חיים צורי וציקי אבישר/שלומי גבאי

בפתח הליך ספירת הקולות, מנהלת הבחירות מטעם משרד הפנים, נורה אבו רקיה, הציגה את תוצאות הקלפיות הרגילות, שאמורות להוות הבסיס שעליו יתווספו קולות המעטפות הכפולות. אלא שאבישר טען, שהנתונים שהוצגו אינם תואמים את צילומי סיכומי הקלפיות, שתועדו על ידי חברי ועדות הקלפי של הסיעות השונות לרבות של רשימתו, סיעת "רוח חדשה במוצקין". הפער הבולט שלא הוסבר הוא, שלדבריו של אבישר, חיים צורי "קפץ" מפיגור של 50 קולות ליתרון של 5 קולות על פני ציקי אבישר.

במענה להסתייגות שהעלו נציגי הסיעות וככל העולה לא רק של "רוח חדשה במוצקין", השיבה מנהלת הבחירות ש"אין מדובר בנתון פורמלי מחייב בנקודת הזמן הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully