וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לא יהיה ניצחון מוחלט מבלי שנחוקק חוק גיוס אחיד לכולם"

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 2:18

יו"ר ישראל ביתנו מתח ביקורת על ראש הממשלה ועל הארכת הוראת השעה המעלה בשנה את גיל הפטור ממילואים. "אם לא יהיה חוק שוויוני, הממשלה הולכת לפרק את מערך הגיוס", אמר. על נתניהו: "כשאתה מתחיל להסביר שאתה רוצה להגיע לניצחון, ויש כמה שמפריעים לך, אז סימן שנכשלת"

ליברמן: להיכנס לעזה ולמוטט את שלטון חמאס 9.10.23/דוברות ישראל ביתנו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף אמש (רביעי) את ראש הממשלה במליאת הכנסת: "אני שומע יותר ויותר ניסיונות להנדס את התודעה, ומה זה אומר? ראש הממשלה כל הזמן מדבר על 'ניצחון מוחלט ועל כך שאנחנו פסע מניצחון מוחלט'. אחרי ששת הימים לא היה צריך להסביר מי ניצח ומי הפסיד, גם אחרי מלחמת יום הכיפורים לא היה צורך, ביום ה-19 היינו על אם הדרך לכיוון קהיר ודמשק והדברים היו מאוד ברורים. כשאתה מתחיל להסביר שאתה רוצה להגיע לניצחון, ויש כמה שמפריעים לך, אז סימן שנכשלת".

בנוסף, ליברמן מתח ביקורת על הארכת הוראת השעה המעלה בשנה את גיל הפטור משירות מילואים: "אם לא יהיה חוק שוויוני, הממשלה הולכת לפרק את מערך הגיוס. הניסיון הזה כל פעם להתחמק ולהביא הוראת שעה זה ניסיון למסמס חוק גיוס שוויוני ומי שייקח בזה יד יהיה אחראי על פירוק מערך הגיוס ועל פירוק צה"ל כצבא העם. מה שקרה ב-7 באוקטובר שינה הכול מקצה לקצה, אי אפשר יותר להמשיך כמו שהיינו עד כה".

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 26 בפברואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 26 בפברואר 2024/פלאש 90, חיים גולדברג

"לא יהיה 'ניצחון מוחלט' מבלי שנחוקק חוק גיוס אחד ואחיד לכולם ולשרת בצה"ל זו זכות גדולה. אני מזהיר את אנשי המחנה הממלכתי ויש עתיד, תפסיקו עם הפטנטים ועם כל הניסיונות להגיע למתווים, אין שום מתווה מלבד חוק שמורה לכל צעיר וצעירה בגיל 18 להתייצב בבקו"ם, תפסיקו לדבר על מכסות כאלה ואחרות, אין יותר שום מכסות".

לדבריו, "שירות בצה"ל זו זכות גדולה, אבל זאת גם חובה. לא יכול להיות שאנשי מילואים בני 40 עם משפחות נמצאים כבר ארבעה חודשים במילואים ואנשים צעירים ובריאים בני 18 פטורים. אי אפשר להמשיך כך, זה שובר את אחדות העם ואת החוסן הלאומי. מכאן אני גם קורא לנציגי הציונות הדתית, אתם לא יכולים להמשיך כך, תסתכלו על הילדים שלכם, לא יכול להיות שיהיו פה אנשים שמסכנים את חייהם ואחרים שיושבים בבית, אין לזה שום הצדקה גם מבחינה הלכתית, הכול שקר וכזב ובניגוד מוחלט למקורות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully