וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לבית שכנתו והכה אותה בברוטליות: כתב אישום נגד תושב דרום תל אביב

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 22:15

תושב העיר בן כ-45 מואשם כי לאחר סכסוך ממושך עם שכנתו, פרץ לדירתה דרך החלון והחל להכות אותה באלימות. בין היתר הכה אותה עם חפצים שונים, הטיח את ראשה בקיר ובמקרר, ורדף אחריה גם לאחר שברחה מהדירה

כתב אישום הוגש נגד תושב תל אביב בן 45, שהתפרץ לבית של שכנתו דרך החלון ותקף אותה בצורה ברוטאלית - כך מסרה היום (רביעי) המשטרה. התקיפה האכזרית כללה הטחת ראשה של הקורבן בקיר ובמקרר, כמו גם תקיפה עם חפצים שונים.

מוקדם יותר החודש, פתחה המשטרה בחריאה בעקבות דיווח על אירוע אלימות בדרום תל אביב. השוטרים הגיעו אל זירת האירוע ועצרו את הגבר בחשד לתקיפה. התקיפה התקיימה לאחר שככל הנראה התקיים סכסוך ממושך בין השכנים.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
תושב דרום תל אביב בן 45 פרץ לדירת שכנתו והכה אותה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי כתב האישום, באותו היום פרץ החשוד לבית הקורבן דרך החלון. עם פריצתו לדירה, החל החשוד לתקוף את הקורבן בצורה ברוטלית ומתמשכת, תוך שימוש בחפצים שונים. התקיפה כללה בין היתר פעולות כגון הטחת ראשה בקיר ובמקרר. גם לאחר שהצליחה הקורבן להימלט החוצה, רדף אחריה החשוד והמשיך לתקוף אותה.

החשוד, גבר בן 45, הובא לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב ובסיומה הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום ובקשה ובקשה למעצר עד תום הליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully