וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השליחות שלו שם כרגע קודמת": נעדר מהבחירות בגלל מילואים - ונבחר למועצה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 19:08

סא"ל (מיל.) אורן צור גויס ב-7 באוקטובר ועדיין נמצא בשירות פעיל, מה שגרם לו להיעדר מקמפיין הבחירות למועצת העיר חדרה. למרות זאת, הציבור לא שכח - והוא נבחר למועצת העיר. "אורן לוחם עבורנו בחזית, אנחנו נילחם עבורו בקלפי"

סגן-אלוף אורן צור, מתמודד למועצת העיר חדרה/סיעת זהות יהודית

"זו שליחות וזו שליחות. השליחות שלו שם כרגע קודמת", מסביר לוואלה! גבריאל סרוסי, חבר מועצת העיר חדרה וממייסדי סיעת "זהות יהודית חדרה" שמספר 3 שלו, סגן-אלוף (מיל.) אורן צור, גוייס ב-7 באוקטובר ועדיין נמצא בשירות מילואים פעיל, תוך שנבצר ממנו להיות חלק אקטיבי מקמפיין הבחירות למועצת העיר, ואפילו ביום הבחירות לא היה יכול להשתתף.

סגן-אלוף אורן צור לצד ראש העיר חדרה וממלא מקום ראש העיר. סיעת זהות יהודית, אתר רשמי
סא"ל אורן צור/אתר רשמי, סיעת זהות יהודית

הכל קרה מרחוק, אבל הציבור לא שכח. "אורן לוחם עבורנו בחזית - אנחנו נילחם עבורו בקלפי", פרסמה הרשימה בשבועות בהם התנהלה מערכת הבחירות. אתמול, בהיעדרו, הוא נבחר. המילואימניק בחזית שהוא חבר מועצה בעורף הוא בן 47, נשוי ואבא ל-7 ילדים, שנולד בגוש קטיף ועומד בראש הגרעין התורני החברתי שהקימו חמש משפחות ב-2008 בשכונת גבעת אולגה. עוד שליחות אותה תיאר לוועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת במילים: "באינטגרציה נצליח לנצח. שום דבר אחר לא".

המשפחות בגרעין מעורבות בעשייה חברתית במגוון רחב של פעילויות ותוכניות בשכונה. "הגרעין הוא מגדלור של עשיית חסד ונתינה לקהילה ובין היתר מפעיל את בנות השירות הלאומי, בית חם לילדים ועוד", סיפר עליו סרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully