וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תמונת ניצחון, בדרך לסיבוב שני: המירוץ לראשות עיריית בית שמש עולה שלב

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:10

הקרב הצמוד על צביונה של העיר ממשיך לסיבוב נוסף - מצד אחד, עליזה בלוך, שכיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות ועומדת למבחן ציבורי על כהונה נוספת. ואילו מהצד השני, המועמד מטעם דגל התורה שמואל גרינברג, שכיהן כחבר מועצת העיר | בית שמש כמרקחה

אין הכרעה- בית שמש הולכת לסיבוב שני בבחירות/רוני כנפו

המירוץ לראשות עיריית בית שמש הפך אמש (שלישי) לדרמטי במיוחד לאחר שאף מועמד לא הצליח להשיג תמונת ניצחון. כך, שהקרב הצמוד על צביונה של העיר ייגרר לסיבוב שני של בחירות. עליזה בלוך, שכיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות, עומדת למבחן ציבורי על כהונה נוספת מול מתחרה חזק במיוחד - שמואל גרינברג, מועמד דגל התורה.

בבחירות אתמול, זכה גרינברג ל-35.7% מהקולות, והוא עתיד להתמודד בסיבוב השני מול ראש העיר המכהנת בלוך - שהשיגה 32.4% מקולות הבוחרים. מועמדה של מפלגת ש"ס, משה אבוטבול, שכיהן בעבר כראש העיר, נשף בעורפה של בלוך עם 31.9% מקלות הבוחרים - ולא יעלה לסיבוב השני.

בדרך לסיבוב שני בבית שמש. שרון גבאי,מתנאל מלכה, יעקב כהן, עיבוד תמונה
בדרך לסיבוב שני: אין תמונת ניצחון בבית שמש/עיבוד תמונה, שרון גבאי,מתנאל מלכה, יעקב כהן

בלוך מכוונת לקהל הכללי שמהווה שליש מהעיר. כמו כן, היא האפשרות הקרובה ביותר לחילונים, לדתיים-לאומיים ולחלק מהחרדים המודרניים שלא מעוניינים לחיות את הסטנדרט החרדי: אלו שמחפשים קידמה לצד לימוד התורה.

ריכוז כזה נמצא בהמוניו בשכונה ד' בעיר, אך בגלל הגיוון בו - הוא מההתחלה היווה סימן שאלה גדול - וכל המועמדים חיזרו אחריו. בלוך ניהלה קמפיין שקט יחסית למועמדים האחרים, שהתרכז בעשייה שלה בחמש השנים האחרונות - ונמנעה מקמפיין נגטיבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג הצביע, 27 בפברואר 2024. ללא, אתר רשמי
בלוך עומדת למבחן ציבורי מול מתחרה חזק במיוחד - שמואל גרינברג/אתר רשמי, ללא

שמואל גרינברג, שכאמור מועמד מטעם מפלגת דגל התורה לראשות העיר, עד לא מזמן כיהן כחבר מועצת העיר ודמות בולטת בעיריית ירושלים. הוא מנסה להתמודד על ראשות העיר ראשית בעזרת קולות הקהילות החרדיות הסגורות, אבל נושק גם לציבור הכללי - כאמור, גם כלפי הקהילה ברמה ד', אך גם כלפי הציבור האמריקני בעיר: קהילה גדולה בעיר שכמעט ולא מעורבת פוליטית, ולמעשה יכולה לבחור בכל אחד מהמתמודדים.

בעקבות חזותו החרדית-אמריקנית הקלאסית, גורמים בעיר טוענים שהדבר מהווה יתרון משמעותי עבורו. בימים האחרונים גרינברג הוציא הודעות תכופות על קהילות שתומכות בו וניהל קמפיין אגרסיבי תחת הסלוגן: "הגיע הזמן לשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully