וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות צמודות בנתניה: מרים פיירברג עם רוב של 43.3% מהקולות, 40.1% לאבי סלמה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 11:12

בתום קרב צמוד נראה כי פיירברג, ראשת העיר המכהנת, תמשיך לקדנציה נוספת. עם זאת היא סירבה להתייחס לתוצאות עד לסיום ספירת המעטפות הכפולות. המועמד השני אבי סלמה: "הציבור צמא לדרך חדשה - מדובר בפער שלא היה כדוגמתו בתולדות העיר"

בחירות בנתניה/שימוש לפי סעיף 27א'

ראשת העיר נתניה מרים פיירברג תמשיך לקדנציה נוספת לאחר שזכתה לרוב של 43.3% מהקולות בבחירות המוניצפליות שהתרחשו אתמול (שלישי). מדובר בקרב צמוד במיוחד שכן המועמד השני, אבי סלמה, זכה ל-40.1% מקולות הבוחרים. פיירברג סירבה להתחייס לתוצאות עד לסיום ספירת המעטפות הכפולות.

סלמה אמר בשיחה עם וואלה! כי התוצאות מדברות בעד עצמן וכי הציבור רוצה דרך חדשה. "אנחנו בפער שלא היה כדוגמתו בתולדות נתניה של 2,500 קולות בין ראש עיר שמכהנת כבר 25 שנה לבין רשימה חדשה", הסביר. "עוד הישג היסטורי הוא שהגענו לחמישה מנדטים במועצת העיר, זו פעם ראשונה שרשימה חדשה מגיעה לכזה הישג בנתניה ולא היה לזה אח ורע בתולדות העיר".

מרים פיירברג איכר מצביעה בבחירות לראשות עיריית נתניה, 27 בפברואר 2024. ללא, אתר רשמי
מרים פיירברג איכר מצביעה בבחירות לראשות עיריית נתניה, אתמול/אתר רשמי, ללא

"אני חושב שיש כאן אמירה ברורה מצד הציבור שדרך חדשה הציגה את הערכים האמיתיים שמעניינים את תושבי נתניה ותמשיך להוביל את הקו הזה במועצת העיר ואולי גם בראש הרשות", המשיך. "הסיפור על הרשות עדיין לא גמור. הפער הוא עוד קטן. יש עוד את המעטפות הכפולות ואנחנו מחכים למחר לספור את הקולות האלה כמובן תחת עין פוקחת ורצון עז להוביל את נתניה לשינוי ודרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully