וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בשפרעם: גבר בן 33 נורה למוות בעיר, המשטרה מחפשת אחר חשודים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 10:08

הקורבן נפצע מהירי באורח אנוש, ופונה על ידי צוותים רפואיים לבית החולים רמב"ם בחיפה - שם קבעו את מותו. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת האירוע. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים

פענוח רצח בבאקה אלגרביה: מפקד יל״פ מנשה, רפ״ק דוד גאולה/דוברות המשטרה

תושב שפרעם בן 33 נורה הבוקר (רביעי) למוות בעיר. הקורבן נפצע מהירי באורח אנוש, ופונה על ידי צוותים רפואיים לבית החולים רמב"ם בחיפה - שם קבעו את מותו. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת האירוע ופתחו בסריקות אחר חשודים שנמלטו. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים.

בשבוע שעבר, אחמד עבד אלחי בן 54, ובנו סארי בן ה-23 נורו למוות בעיר טירה, מותם נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה. שוטרי תחנת טירה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת המקרה. לאיש מההרוגים אין עבר פלילי. פראמדיקית מד"א ליאל שונק סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו המולה גדולה. הובילו אתנו לרכב בו ישבו 2 הפצועים שהיו מחוסרי הכרה וללא סימני חיים, ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעות שלהם היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם".

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, Shutterstock

עוד הלילה, תושב בת ים בן 83 נעצר בחשד שדקר את אשתו בת ה-72 ברחוב הציפורנים בבת ים. היא פונתה למרכז הרפואי וולפסון כשמצבה מוגדר אנוש, שם נקבע מותה. עם מעצרו של החשוד, כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הדקירה החלו לחקור את נסיבות המקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • שפרעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully