וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: כחלון פרסם עבורי "הודעת תמיכה", עציוני: זה שקר

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 23:11

בהודעה שפורסמה מוקדם יותר מטעם השר לשעבר, פנה לכאורה כחלון לתושבי חיפה בבקשה להצביע עבור יהב, "האיש הנכון להנהיג את העיר". אולם כמה שעות לאחר מכן סתר עוזרו האישי לשעבר של כחלון דוד עציוני את ההודעה, וטען: "יהב ירד לשפל"

יונה יהב, מועמד לראשות העיר חיפה מצביע בבחירות המקומיות, קלפי שכונת דניה, 27 בפברואר 2024/יואב איתיאל

קרב האשמות: שר האוצר לשעבר משה כחלון יצא לכאורה היום (שלישי) בהודעה בה פנה לתושבי חיפה בדרישה לצאת ולהצביע עבור יונה יהב.

"אלה בחירות גורליות לעתידה של העיר, אני קורא לתושבי חיפה לבחור ביונה יהב - האיש הנכון, מנהיג מנוסה ואחראי המתאים להנהיג את העיר בעת הזאת", נכתב בהודעה שפורסמה על ידי השר לשעבר, כשכמה שעות לאחר מכן בלבד, התערב מי שהיה עוזרו האישי בעת שזה כיהן כשר האוצר, וטען כי כחלון מסר כי לא הביע תמיכה ביהב, ואף דרש להסיר את התמונה.

"העובדה שיונה יהב ירד לשפל חסר תקדים, ניצול של חבר והפצת שקר כפי שעשה זאת במהלך כל הקמפיין, מעידה על כך שהוא בהיסטריה כי הוא עומד להפסיד בסיבוב הראשון", הוסיפו במטה עציוני.

שר האוצר לשעבר משה כחלון הגיע הערב לחיפה והודיע על תמיכתו ביונה יהב. יח"צ, אתר רשמי
קרב האשמות. כחלון ויהב/אתר רשמי, יח"צ

במטה יונה יהב זעמו על הודעת עציוני, והבהירו: תמיכתו של כחלון איננה שקר. "משה כחלון נפגש הערב עם יונה יהב ואחרים והביע את תמיכתו ביהב ואף אישר את פרסום התמונה", טענו במטה. "בשעה זו מאות פעילים מטעמנו משגיחים בקלפיות על טוהר הבחירות. כאשר יגיעו תוצאות האמת נוציא תגובה מסודרת. אנחנו ננהג באחריות ובסבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully