וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "חזרת פלסטינים לצפון הרצועה - רק לאחר החזרת החטופים"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 18:17

שר הביטחון יואב גלנט נפגש בקריה עם משפחות החיילים החטופים, והבהיר כי לא ישאירו חטופים מאחור - גם במקרה של הפסקת אש. "גם אם נצטרך לנצור את האש זמנית, נשוב להילחם עד להשבת אחרון החטופים", אמר. "אין לנו זכות מוסרית לעצור את הלחימה כל עוד יש חטוף אחד בעזה"

בווידאו: גלנט: “חמאס מחפש מחליף לסינוואר”/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (שני) בקריה עם משפחות חטופים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה. חבר קבינט המלחמה שוחח עם בני משפחותיהם של החיילים החטופים, והשיב לשאלותיהם. בנוסף פירט בפני המשפחות על המאמצים השונים הנעשים להשיבם, ובראשם המאמץ המדיני לקידום מתווה שיאפשר השבת חטופים.

גלנט הבהיר כי לא ישאירו חטופים מאחור - גם במקרה של הפסקת אש. "אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לקדם מתווה שיאפשר חזרת חטופים", אמר שר הביטחון למשפחות החטופים. "במסגרת השיחות, אנו פועלים כדי לשמר מנופי לחץ על החמאס. עמדת מערכת הביטחון תהיה ברורה: החזרתם המלאה של תושבי צפון רצועת עזה תתבצע רק לאחר החזרת כל החטופים".

שר הביטחון יואב גלנט ללוחמי הימ״מ לאחר המבצע לשחרור החטופים: ״לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים״. משרד הביטחון
"אין לנו זכות מוסרית לעצור את הלחימה כל עוד יש לנו חטוף אחד בעזה". שר הביטחון יואב גלנט/משרד הביטחון

"האמירה עליה אני חוזר מהיום הראשון, לפיה אין לנו זכות מוסרית לעצור את הלחימה כל עוד יש לנו חטוף אחד בעזה, לא משתנה ולא תשתנה", אמר. "גם אם נגיע למתווה שיצריך הפוגה זמנית בלחימה, אנו נשוב להילחם כדי לחסל את ארגון החמאס וכדי להשיב את כל החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully