וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "מומנטו לייזר" מגיעה לבית המשפט: "פגע באוכלוסיות הכי מוחלשות"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 20:28

לטענתם הלקוחות, החברות הפסיקו לספק את השירות עליו שילמו, וזאת ללא שהתקבלה הודעה מוקדמת או הכרזה על הליך מוסדר של פשיטת רגל. הבקשה תעמוד על סכום של עשרות מיליוני שקלים. "הוא גנב חיילים, אימהות חד הוריות", סיפרה אחת מהלקוחות. "פשוט נעלמו עם כל הכסף"

בווידאו: עוקץ קשישים בכספומט/צילום: דוברות המשטרה

מאות לקוחות שנפגעו על ידי החברות "מומנטו לייזר" ו"ד"ר וויט" שנמצאות תחת בעלות משותפת, מתכוונים כעת (שני) להגיש בקשה לפירוק החברה בסך עשרות מיליוני שקלים לאחר שהחברות הפסיקו לספק להם את השירות עליו שילמו, וזאת לטענתם ללא שהתקבלה שום הודעה מוקדמת וללא הכרזה על הליך מוסדר של פשיטת רגל.

משפיעני רשת רבים כמו אלעד לוי והדוגמניות רוסלנה רודינה וטיילור מלכוב, גויסו בחודשים האחרונים לטובת פרסום ברשתות החברתיות של הרשת להסרת שיער באמצעות לייזר "מומנטו" והרשת להלבנה ועיצוב שיניים "ד"ר וויט". שני מכוני הטיפול, שהפרסום וההמלצות עליהם, השרו תחושת אמינות ללקוחות הרבים, הציעו עסקאות זולות במיוחד לסדרה של טיפולים. כך למשל פרסומת של מכון הסרת השיער הציעה לספק סדרת טיפול ללא הגבלה באזורים שונים בגוף ב-1,500 ₪.

כעת לאחר שאלפי לקוחות שילמו על עסקאות והיו בעיצומם של סדרות טיפולים, הם טוענים שהחברות עצרו לגמרי את פעילותן ונעלמו יחד עם כל הכסף ללא שום התרעה מוקדמת ללקוחות. "שילמתי כסף לרשת 'מומנטו' בשביל לקבל טיפולי לייזר ופתאום הסניפים היו סגורים לגמרי", שיתף את וואלה לקוח ששילם על עסקת טיפולים לכל החיים. "אין יותר טיפולים, המוקד לא עונה. אין עם מי לדבר עכשיו. כל זה בזמן שאנחנו באמצע טיפולים כן? הבטיחו לי טיפול לכל החיים ועשיתי כבר כמה, אבל עכשיו אני לא יכול להמשיך. הם פשוט נעלמו לגמרי. בהתחלה לא חשבתי שזה עוקץ כי הכל עבד די טוב, אבל אז הם נעלמו".

פרסומת מומנטו לייזר. ללא, אתר רשמי
פרסומת "מומנטו לייזר"/אתר רשמי, ללא

"הוא גנב חיילים, אימהות חד הוריות, סטודנטים, את כל האוכלוסיות הכי מוחלשות שיש", סיפרה אחת מהלקוחות. "יש למשל בחור ממש מבוגר שלקח הלוואה כדי לסדר את השיניים שלו ולא קיבל שום טיפול. הם פשוט נעלמו לו עם כל הכסף".

"מדובר בקבוצת חברות שגבו אלפי שקלים מלקוחות ולא סיפקו תמורה", נמסר מטעם עוה"ד גיא סרוסי ואוריאל זעירא שמייצגים מאות לקוחות שבכוונתם להגיש תביעה ייצוגית. "הבעלים נמלט והסניפים נסגרו ואינם נותנים שירות ללקוחות המאוכזבים. אנו נוקטים בהליכי פירוק ותפיסת נכסים כנגד החברות, ובהקדם ימונה להן נאמן מטעם בית המשפט שימכור את הנכסים ויחלק את הכספים בין הנפגעים".

וואלה! ניסו ללא הצלחה ליצור קשר עם החברות בשביל לקבל תגובה, ככל שתתקבל על ידם היא תתווסף לכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully